ד”ר וולף ומהפכת ניתוחי הבטן

אזור הבטן מהווה את החלק המרכזי בגוף שלכם. מדובר על חלל גדול במיוחד שנשים רבות וגברים רבים תופסים אותו בתור חלל שצריך לשמור על המראה האסתטי ביותר, המתוח ביותר, וכמובן נטול שכבות שומן עודפות.

בשנים האחרונות ניתן להבחין במהפכת ניתוחי הבטן שהולכת והופכת נפוצה יותר ויותר בקרב אוכלוסיית הארץ בפרט והעולם בכלל, ויש לכך סיבה טובה – אותם אנשים שניגשים לניתוחים הללו רוצים להעניק לעצמם מראה חיצוני שהם שלמים איתו. היום אנחנו מביאים בפניכם סקירה על ד”ר וולף ומהפכת ניתוחי הבטן, כך שאם גם אתם רוצים להעניק לעצמכם מראה טוב יותר – תדעו איפה ואיך לעשות את זה.

מהפכת ניתוחי הבטן – מה היא כוללת?

עד לפני כמה שנים המטריה הכללית של מהפכת ניתוחי הבטן לא כללה תחתיה כל כך הרבה אפשרויות. לעומת זאת, היום כבר ניתן לראות שתחת המטריה הזו נמצאים מגוון ניתוחים, ביניהם ניתוח מיני מתיחת בטן, מתיחת בטן דו שכבתית, מתיחת בטן היקפית, שאיבת שומן ועוד…

כל ניתוח כזה מתבצע בצורה קפדנית וייחודית אצל כל מטופל או מטופלת, בהתאם למאפיינים האישיים שלו, לרקע הרפואי שלו, למשקל שלו, לצורת הבטן הרצויה שאליה הוא שואף להגיע ועוד.

הכירו את ד”ר יורם וולף

כשמדברים על מהפכת ניתוחי הבטן, אי אפשר שלא לדבר על ד”ר יורם וולף. ד”ר וולף הוא מנתח פלסטי מומחה שעוסק כבר שנים רבות בתחום עיצוב הגוף ובו גם ניתוח מתיחת בטן, ד”ר וולף פיתח טכניקה חדשנית ומתקדמת לניתוח מתיחת בטן בשיטה דו שכבתית, עליה זכה בפרס מהאיגוד הבינלאומי למנתחים פלסטיים אסתטיים ISAPS, בכנס שנערך בשנת 2014 בברזיל.

ד”ר יורם וולף מקפיד על מתן שירות רפואי, יסודי, אישי ואנושי. עם ניסיון של עשרות שנים ואלפי מטופלים, ד”ר וולף מבצע כל הליך בצורה מוקפדת, איכותית, תוך מתן יחס אישי, סבלני וקשוב לכל אדם אשר מגיע לקליניקה שלו.

מדוע לבצע את ניתוח הבטן שלכם אצל ד”ר וולף?

אצל ד”ר וולף בחירת סוג ושיטת הניתוח מתבצעים באופן מדויק התואם את הצרכים והמאפיינים האישיים של כל מטופלת ומטופל. כבר בפגישת הייעוץ יציג בפניכם ד”ר וולף את כלל שיטות הניתוח הקיימות והאפשריות עבורכם, יחד תוכלו לשרטט מפת דרכים המתאימה לכם. באופן הזה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות שילוו אתכם לאורך כל הדרך!

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם הקליניקה והגיעו לפגישת ייעוץ.

רחוב הברזל 11, בנין A,קומה 5, תל אביב

טלפון 077-2318957

קרדיט תמונה יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן