טיפים למטייל לשמירה על בריאות כף הרגל

יוצאים לשטח? אורזים תיק ? הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לכם לעשות יהיה לבחור נעלי בטיחות טובות ונוחות. על מנת להנות מהטיול ולסיימו בשלום וללא פציעות, חשוב להקפיד על נעלי בטיחות שיעזרו לכם לרוץ/לטפס/ללכת/לרכב – ללא כאבים בלתי צפויים ברגליים ובגב ומתוך נוחות מקסימלית.

 

אז על מה חשוב שתקפידו בעת בחירת נעלי בטיחות?

 

א. נעלים איכותיות שיחזיקו לאורך זמן, גם בתנאי דרך קשים!

אתם רצים, מטפסים והולכים בלי סוף. לפעמים ברטוב, לפעמים ביבש, לפעמים בבוץ ולכן חשוב מאוד לבחור נעליים שהם לא רק נוחות- אלא כאלה שגם יחזיקו מעמד מתחילת המסע ועד סופו, שלא יתפוררו, שלו ירטיבו אתכם עד כדי צינון ושלא יכאיבו בכל טיפוס על אבן. ההמלצה שלנו היא לבחור נעלי בטיחות איכותיות וחזקות העמידות במיוחד בכל תנאי שטח ובפני מזג אוויר קשה ושומרות על כפות הרגליים ומאפשרות לכם להרגיש בנוח במסעות הארוכים ביותר.

 

ב. נעלים קלות משקל להקלת העומס שיש על כפות הרגליים והגב.

 הרגליים הם שבסופו של דבר מחזיקות את כל המשא: את משקל הגוף שלכם + הציוד אותו ארזתם למסע.

כשאתם באים לבחור נעלי בטיחות חשוב לשים לב למשקלן- בעבר נטו לבחור במגפיים מסיביים מתוך מחשבה שאלו יעניקו הגנה למטייל, אך כיום ישנה מודעות רבה גם לנוחות, ולמשקל אותו יכולה כף הרגל לשאת. ההמלצה שלנו היא לרכוש נעלי תרמילאות קלי משקל, ההופכים את הטיול לחוויה קלילה ומענגת, תוך שמירה והגנה מקסימלית לכף הרגל ללא יבלות, נקעים, או כאבים.

 

ג. נעליים יציבות המגינות מפני פציעות.

  • בעת בחירת נעלי בטיחות לטיול – דאגו לנעליים יציבות שנותנות הגנה מושלמת על מנת להימנע מפציעות בעת טיולי השטח והטיפוס שלכם. כדי לשמור על יציבות ובריאות כף הרגל במהלך המסע ולהימנע מפציעות ומכשולים שונים, כדאי לשלב מדרסים מתאימים המהווים פתרון בריאותי נוח וקל למסעות ארוכים ובעלי השפעה מיטבית ארוכת טווח.

 

  • מידת נעליים נכונה- הרגליים נוטות להתרחב בזמן חום, קחו את זה בחשבון בעת מדידת הנעליים! חשוב למצוא את האיזון הנכון בין רוחב שישמור על כף הרגל מוגנת ויציבה מפני נקעים וחופשיות מוגזמת לבין מניעת השתפשפות כף הרגל בדפנות הנעל דבר העלול ליצור פציעות שונות, כמו הזעת יתר, יבלות ועוד. אם אתם משתמשים במדרסים- מדדו את הנעליים יחד עם המדרסים.

 

 

בנעלי סלומון יש את כל ההגנה שאתם זקוקים לה:  מדרס sockliner Ortholite לכף רגל נינוחה, בריאה. סוליה פנימית של EVA, שלדה מתקדמת בהשראת ריצות שטח של סלומון / בולמי זעזועים מובנים + מגן בוהן ועקב. תמיכת קרסול, כוס עקב והגנות סביב הנעל.  בנוסף הן מצטיינות בטכנולוגית “ממברנה” (כמו Gore-Tex® או  eVent®). שזוהי בעצם רשת צפופה אשר נתפרת אל תוך הנעל ומאפשרת יציאה של אדי זיעה ולחות אל מחוץ לנעל, במקביל למניעה של כניסת מים פנימה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן