נדודי שינה – מה אפשר לעשות?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print
שיתוף ב email

לקום באמצע הלילה מספר פעמים, להרגיש עייפים מאוד כשאתם קמים בבוקר, לסבול מעייפות גם לאורך היום ולמצוא את עצמכם בוהים בתקרה בשעות הקטנות של הלילה – אם אתם סובלים מכל אלו או מחלק מהתופעות הללו לאורך זמן, סביר להניח שיש לכם נדודי שינה. מה אפשר לעשות? הנה כמה טיפים מעולים הכוללים שינויים באורח החיים ויכולים לסייע לכם לישון טוב יותר, כמו שמגיע לכם.

  1. הקפידו על שעות שינה קבועות

אם אתם ישנים בשעות מאוחרות בלילה או קמים בשעות לא קבועות, נסו להתמיד בכינון שעות קבועות לשינה ולקימה. אם תרגילו את הגוף לישון ולקום בערך באותה השעה מדי יום, “תתכנתו” את הגוף לישון טוב יותר. כיצד תדעו מה השעה הנכונה ללכת לישון? כשאתם מתחילים להרגיש עייפים ומעט ישנוניים – עשו זאת!

  1. שימוש ב-CBD

בפעם הבאה שאתם שוב עייפים אחרי לילה ארוך ומייגע של נדודי שינה, בחנו את האפשרות הבאה: חנות CBD שתסייע לכם לישון טוב יותר. israelcbdshop מציעה את השילוב המושלם – גם דרך בטוחה וטבעית להתמודד עם נדודי השינה, וגם יעילה להפליא. איך זה עובד? פעמים רבות נדודי השינה נגרמים כתוצאה מרמות חרדה גבוהות. אחד הדברים שעושה ה-CBD הוא להוריד את רמות החרדה ובכך לשפר את איכות השינה, בכך שהוא יוצר אינטראקציה עם קולטני הסרוטונין. חשוב לציין כי לא מדובר בחומר הפעיל בצמח הקנאביס שגורם לתחושת התמסטלות.

  1. סביבת שינה נוחה

חדר השינה שלכם צריך להיות מקום מפנק ושליו כדי שתוכלו לנוח, לישון בו ולהחליף כוחות. כדי להגיע לכך, וסתו את הטמפרטורה בחדר כך שתהיה נעימה לכם, וסתו את רמת התאורה בחדר ושלטו ככל הניתן ברמות הרעש. בנוסף, כדאי להקפיד על מצעים נעימים ואיכותיים ועל כלי מיטה מתאימים – אין לכם מושג כמה כוח יש לכרית או למזרון שלכם!

  1. הקפידו על פעילות גופנית קבועה

פעילות גופנית המבצעת באופן קבוע, דוגמת שחייה או הליכה, יכולה לעזור לפחות בחלק מהמתחים שהצטברו במהלך היום. כדאי להימנע מפעילות גופנית נמרצת ומאומצת מדי קרוב מדי לשעת השינה, דוגמת ריצה או הרמת משקולות, כיוון שהיא עלולה לגרום לפעולה ההפוכה ולגרום לכם להיות אף יותר עירניים מקודם.

  1. הפחיתו את צריכת הקפאין

צמצמו את כמות הקפאין היומית שלכם, שכן הוא מעורר מאוד, עשוי להפריע לתהליך ההירדמות ואף למנוע מכם להיכנס לשינה עמוקה. קפאין נמצא במשקאות כמו קפה, תה, משקאות אנרגיה או קולה. לעומת זאת, שתיית משקה חם ומרגיע דוגמת חלב חם או תה צמחים זו אפשרות נהדרת!

מנוי
הודע ל
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן