פורטל קרמל – הדרך הטובה ביותר לתכנן ימי בילוי עבור כל המשפחה

חופש גדול? חופש פסח? שישי – שבת וסתם כי בא לכם לפנק את הילדים, עם פורטל קרמל אתם מסודרים! הפורטל מרכז עבורכם אלפי בתי עסק בכל הארץ שרק מחכים שתבואו להנות עם הילדים. כבר לא צריך לשבור את הראש לאן לנסוע ואיך להתארגן על מספר אטרקציות שוות וקרובות אחת לשניה. עם הפורטל התכנון הופך להיות פשוט מאוד כי כל המידע נמצא תחת מקום אחד. בכתבה הבאה תוכלו להבין אילו אטרקציות כדאי להכיר, איך ניתן לבלות במספר מקומות מבלי לצאת בהוצאות ענק ומה הדרך הכי טובה לתכנן את יום הבילוי שלכם.

תכנון יום בילוי בכל עונות השנה

עונות השנה עשויות לפעמים להיות מאתגרות עבור המטיילים. בחורף קר מידי ואנו מחפשים אטרקציות במקומות סגורים. בקיץ חם מאוד ואנחנו מחפשים אטרקציות יותר צוננות. הייחודיות של פורטל קרמל היא גם ההתאמה של סוגי האטרקציות השונות אל עונות השנה. כך לדוגמא, אם אתם מחפשים להנות עם הילדים ביום גשום במיוחד, תוכלו להיכנס לפורטל קרמל ולחפש מוזיאונים לילדים באזורים שונים בארץ. אם מדובר בעונת הקיץ, תוכלו למצוא באתר מגוון אטרקציות הכוללות שהיה מרובה במים כמו קיאקים בירדן, מעיינות חמים וטיולי נחלים מגוונים.

מה כדאי לעשות כאשר מתכננים טיול עם האטרקציות של פורטל קרמל?

לפני שאתם מתחילים בתכנון, כדאי שתיסגרו קודם כל על הפרטים הבאים: מה גיל האנשים שישתתפו בפעילות. אם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים, הרי שיש להתאים אטרקציות המאפשרות גם לילדים הקטנים שבחבורה להנות. כמו כן, יש לבדוק כמה זמן יש לכם עבור הבילוי. לפעמים זה יהיה בילוי של שעתיים, לפעמים יום שלם ולפעמים מספר ימים. הזמן יקבע גם הוא את סוג האטרקציות שתבחרו. כך לדוגמא, אם יש לכם רק מספר שעות, תוכלו למצוא אצלנו בפורטל אטרקציות לילדים במרכז לזמן של שעה עד חצי יום וללכת עם הילדים להנות.

הכנות יציאה לפני טיול באחת האטרקציות המוצעות בפורטל

פורטל קרמל מציע מגוון רחב של אטרקציות מעולות בשכבות גיל שונות. ילדים קטנים ישמחו להגיע למתחמי ג’ימבורי, קטיף תותים או דובדבנים ואפילו פינת חי עם מגוון רחב של חיות שניתן ללטף. כמו כן, אם יש במשפחה ילדים בוגרים יותר, בפורטל מחכות לכם מגוון אטרקציות אקסטרים שוות במיוחד כמו חדרי בריחה, טיולי טרקטורונים, טאג לייזר וטיולי קיאקים. אלו רק מספר דוגמאות ויש עוד שלל בתי עסק ומפעילים עם הפרטים והמידע אצלנו בפורטל.  

גם אם אתם יוצאים עם ילדים קטנים וגם אם מדובר בבוגרים, יש להצטייד בכובע, מים, מזון מזין הכולל כריך, ירקות ופירות, קרם הגנה בימי הקיץ, נעליים סגורות, מעיל בחורף ובגדי החלפה. מומלץ שלכל ילד יהיה את התיק עם הדברים שלו. אם מדובר על טיול של מספר ימים, אל תשכחו לתכנן את מקום הלינה ולהביא אתכם אלתוש נגד יתושים, במיוחד אם הלינה היא בשטח.

לתכנן יום טיול עם מספר אטרקציות עם קרמל – פורטל הפנאי של ישראל בעולם השוברים 

כל הורה יודע שלצאת לטיול או בילוי במקומות שונים בארץ עלול להסתכם בהוצאה לא קטנה, במיוחד כאשר מדובר על משפחות שיש להם יותר מילד אחד. לפני כל תכנון של טיול אנו ההורים מחליטים על התקציב שאנו יכולים לעמוד בו ולפעמים זה משאיר אותנו עם האפשרות להנות רק מאטרקציה אחת.

פורטל קרמל מודעת למצב זה ואנו גם מודעים לכך שיש מספר מועדונים בארץ המאפשרים קבלת הנחות לאוכלוסיית עובדים מסוימת. מערכת השוברים של קרמל היא למעשה התשובה הטובה ביותר עבור כל המשפחות שמעוניינות להנות מהאטרקציות השוות בארץ במחירים נוחים. הפורטל מאפשר לכל אחד שרשום לאתר לקבל הנחות וקופונים עד 50 אחוזי הנחה עבור האטרקציות באתר.

מערכת השוברים של הפורטל פשוטה מאוד. כל מה שצריך להירשם ולהתחיל לרכוש את הכרטיסים המוזלים שאתם מעוניינים בהם.

איך מתחברים למערכת השוברים של פורטל קרמל?

זוהי מערכת השוברים של פורטל קרמל: https://www.karamel.co.il/tickets.asp. במערכת מתעדכנים מעת לעת שוברים מגוונים למגוון אטרקציות ובתי עסק בכל רחבי הארץ. ניתן להזמין שוברים וכרטיסים בקלות מהמחשב או מהנייד והמימוש הוא מהיר, מיידי וחוסך עמידה בתור באטרקציות הנבחרות. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהתחיל להנות ממגוון אטרקציות במחירים מעולים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן