בניית אתר תדמית – מקור הכנה נוסף לעסק

בניית אתר תדמית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print
שיתוף ב email

היום כל בעל עסק יודע- בלי נוכחות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות- אין לעסק חדש סיכוי כמעט לפרוץ את מחסום החשיפה הראשוני שכל כך קשה בהקמת עסק. וזה משתנה מעסק לעסק, אבל רובם המוחלט מצריך חסם כניסה די מגוון שצריך להקים עוד לפני שהכנסנו שקל- עיצוב לוגו, בניית אתר תדמית, הקמת אימייל מקצועי, כרטיס ביקור, עמוד פייסבוק או אינסטגרם ועוד ועוד, כל אלו כאמור, לפני שייצר הכנסה כלשהי לעסק. לא רק זאת, בעת החיפוש אחר ספק מומלץ להקמת אתר תדמית, בעל עסק מקבל המון מידע שאין לו יכולת למדוד, ובעיקר מוצף במחירים שונים מכל טווח החל מכמה שקלים בודדים בחודש, ועד עשרות אלפי שקלים. כל החברות מתהדרות בתוצאות נהדרות ושלל המלצות, כיצד נבחר ספק מתאים לבניית אתרנו החדש לעסק? ניסינו לעשות לכם סדר בכתבה הבאה.

טיפים לבחירת ספק בניית אתר תדמית

המלצות אמיתיות- לבעלי הראיה החדה וחוש קריאה ביקרתית מפותח יש יכולת לראות את זה כמעט תמיד, הנה כמה עצות איך תזהו את הביקורות האמיתיות מהמזויפות, שימו לב לתאריך ההמלצות, תאריך קרוב מדי יעיד על איסוף המלצות מראש ולא על קבלתן לאורך זמן על ידי אנשים אמיתיים, הסתמכו על המלצות כתובות ופחות על דירוגים מרובים, נסו לחפש שמות דומים או שמות לא אמיתיים- “ישראל ישראלי” או סתם ביקורת בלי המלצה שמשאירה דירוג ייחשבו פחות איכותיים מהמלצה כתובה בשפה אוטנטית ושנראה שכתב משתמש אנושי.

הצלבת מידע ממקורות אחרים- בשונה מהמלצות שכתובות בתוך העמודים של החברה אותה אנו רוצים לבדוק, כדאי לבצע חיפוש אחר שם החברה בגוגל ובעיקר בפייסבוק – שם אולי מתנהל דיון של “נפגעי חברת…” או שישנם סימני אזהרה שתרצו לראות מהשיח על אותה חברה. אין זה כמובן להעיד בצורה מוחלטת על איכות החברה, וכמו כל דבר בחיים לא רק בבחירת ספק שיהיה מומחה בניית אתרים– לפעמים יש אי הבנות והלקוח לא “תמיד צודק”, אבל כדאי להסתכל שוב- בעיין בוחנת וקריאה ביקורתית כדי לנסות להמנע מאנשים וספקים שאולי נראים טוב מבחוץ, אבל כשבודקים בציציות מבינים שיש איתם כמה וכמה בעיות ואולי כדאי להמנע משימוש בשירותיהם.

תיק עבודות– מצאנו ספק שנראה לנו שיכול לספק את הסחורה ויש לו ביקורות טובות, והגענו לחלק שלך בתור רוכש שירות בניית אתר תדמית הכי חשוב ויש “SEY” ומשהו להגיד עליו- וזה העיצוב ודרכי התקשורת, שם לכל ספק וספק יש אופי שונה ותהליך עבודה אחר, לכן חשוב לברר על תהליך העבודה של הספק אותו בדקנו ולראות שהתהליך בכללותו- לרבות תנאי התשלום, אחזקה ועלויות נוספות לאחר מכן ועוד דברים נוספים כמו אופי העיצוב, כמות סבבי התיקונים וכו’.

לסיכום- בניית אתר תדמית יכול להיות שלב משמעותי בהקמת העסק שלנו, כל עיכוב או מוצר לא מוצלח שיקימו לנו, יפגע בסיכויי ההצלחה של העסק שלו, לכן, חשוב למצוא ספק שיכול לתת לנו שירות איכותי וכמובן תמיכה בעתיד וליווי במידה ונגדל ונצטרך דברים נוספים בעסק. לרוב העסקים המתחילים, בניית אתר תדמית עלול להיות שלב משמעותי במיצוב העסק והשגת הלקוחות הראשונים, לכן חשוב להשקיע בנראות טובה שהולמת את השירות שאנו מציעים וכמובן שהספק שבחרנו יעמוד בכל מה שהתחייב כולל זמן הביצוע והאיכות של האתר שלנו.

קרדיט תמונה canva

מנוי
הודע ל
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן