הכנה לצו ראשון החדש

רוצים למצות את היכולות שלכם באמצעות הכנה לצו ראשון החדש, מידי חברה מומחית בתחום. חברה שיודעת איך לקחת את היכולות שלכם, למקסם ולהוסיף להן, בהתאם לדרישות עליהן תבחנו במהלך הצו הראשון שלכם. חברת פזצטא כאן לשרותכם, חדורת מוטיבציה להכנה לצו ראשון החדש שלכם, על הצד הטוב ביותר. הכנה ברמה שתאפשר לכם להפציץ במבחנים וליקצור שבחים, במהלך המיון הראשוני שלכם לצבא ההגנה לישראל. קיבלתם את ה’צב ראשון’ שלכם? מזל טוב! מאותו רגע אתם מועמדים לגיוס לצבא ההגנה לישראל, או כמו שאומרים – “מלשב” (צה”ל). החלטנו לצייד אתכם בכל המידע שאתם צריכים לדעת לפני היום הגדול.

המכתב המרגש שהגיע בדואר

הצו הראשון שקיבלתם או המכתב שקיבלתם כולל את התאריך והשעה בהם אתם נדרשים להגיע ללשכת הגיוס. הוא כולל גם את קוד הכניסה האישי שלך לאזור האישי שלך באתר ‘מתגייסים’, שבו תוכלו לבדוק את התוצאות שלכם כ-5 ימים לאחר מכן. בנוסף, תקבלו גם חוברת מידע ושוברי נסיעה שיאפשרו לכם להגיע ללשכת הגיוס בתחבורה ציבורית ללא תשלום.

התחנות השונות במהלך הצו הראשון שלכם

ביום הגעתכם למרכז הגיוס או ההערכה, תעברו במספר תחנות: תחנת אימות הנתונים בה מאומתים פרטיכם האישיים; עמדת המבחנים הפסיכו-טכניים, בה תעברו סדרת מבחנים ממוחשבים בנושאים שונים; עמדת הראיונות האישיים על מנת להכיר אתכם; ותחנת הבדיקה הרפואית בה ייקבע הפרופיל הרפואי שלך על ידי מוסמך רופא צבאי מוסמך.

נתונים איכותיים

לתוצאות של ‘הצו הראשון’ יש חשיבות רבה לעתידכם הצבאי. הציונים שתקבלו במבחנים הפסיכו-טכניים יהיו חלק ממה שיקבע את האפשרויות המוקצות לכם בשאלון ההעדפות, ולבסוף השיבוץ והתפקיד בו תשרתו. מדד דירוג פסיכו-טכני ראשוני (‘דפר’)- נקבע על פי תוצאות המבחנים הפסיכו-טכניים הבודקים את היכולות הקוגניטיביות. טווח האינדקס נע בין 10 ל-90. פרופיל רפואי – קובע את מצבך ויכולתך הרפואיות והתאמתם, למערכים הצבאיים השונים ויש לו השפעה על אופי ואופי השירות שלך. אין ספק שהיום הזה מחייב אותך לבצע את המיטב שלך. לכן, מומלץ מאוד לישון מספיק, לאכול ולשתות טוב והכי חשוב – להרגיש בנוח, להיות עצמך וליהנות מהשלבים השונים ומהחברים החדשים שתכירו בדרך. עם חברת פזטצא גם אתם יכולים להגיע לצו הראשון שלכם מוכנים. בזכות התכנית להכנה לצו ראשון החדש של פזצטא, גם אתם יכולים להגיע מוכנים לכל שאלה או תרגיל. ולוודא שאתם ממצים את הטוב ביותר, וזוכים לשיבוץ השווה ביותר לצה”ל. באמצעות התוכניות השונות של פזצטא גם אתם יכולים למנף את היכולות שלכם ולדאוג לגיוס צבאי איכותי ומספק.

שיטות שונות להכנה לצו הראשון

על מנת לוודא שאתם מגיעים מוכנים ככל הניתן, המסלול להכנה לצו ראשון החדש, של פזצטא. כולל גישה לאינספור מבחנים, גורמי מידע שונים, שעות לימוד ותרגול עם המדריכים שלנו ועוד. הכל על מנת לוודא שאתם זוכים למעטפת הדרושה, שתכוון אתכם לכיוון השיבוץ המיוחל. באחת מיחידות העילית של צה”ל.
בין השיטות השונות של פזצטא תוכלו למצוא:
– תרגול אחד על אחד עם מדריכים מנוסים
– תרגול של מאות מבחנים
– אינספור דפי הכנה ומידע שיעזרו לכם להשיג את הציונים הטובים ביותר
– ייעוץ במטרה לשפר את יכולותיכם ולכוון אתכם לתחום שמעניין אתכם
– שעות לימוד בקבוצה
– סימולציות למשימות והתרגילים השונים, בהם תתקלו במהלך הצו הראשון שלכם

כל זאת על מנת לשפר את ההכנה לצו ראשון החדש שלכם, ולוודא שתקבלו את תפקיד החלומות שלכם, כחיילים של צבא ההגנה לישראל.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן