יש דבר אחד חשוב, שכל מעסיק מחויב על פי חוק לבצע עם כניסת כל עובד חדש אל בית העסק, עוד לפני שלב ההכשרה – מילוי טופס 101 והגשתו המיידית. אז מה כל כך חשוב בטופס הזה? ואיך בזכות ההתפתחות הטכנולוגית, יהיה לכולנו קל יותר לעבור את השלב הראשוני והחשוב בעבודה? ובכן, אם אתם לא יודעים את התשובה, זה כי עוד לא הכרתם את הדבר הבא בעולם הדיגיטל.
להגיש ולהרוויח הטבות
כל אדם אשר חי בארץ והגיע בצעירותו לראשונה למקום עבודה, קיבל ישירות טופס 101 שהוא מחוייב למלא על מנת להתחיל לעבוד ולקבל את אשר מגיע לו מרשות המיסים. ברוב המקרים זה אכן קורה כבר בגיל צעיר, ולא תמיד מבינים את משמעות הטופס והשלכותיו על העבודה שלנו ובעיקר על השכר.
מילוי טופס 101 הוא בדרך כלל לא דבר מסובך מדי, מעבר לכך שפעם היה צורך במילוי ידני שלו והגעה פיזית על מנת להגיש אותו למעסיק או למחלקת משאבי אנוש – ובכן, אנחנו כבר לא שם, וגם אתם לא צריכים להיות. לא תאמינו באיזו קלות אתם יכולים לעשות זאת כיום, באמצעות הסמארטפון האישי שלכם ולהרוויח את מה שמגיע לכם.
כל המידע אשר אתם ממלאים בטופס, מאפשר לרשות המיסים לחשב את הניכוי וההחזר מס מהשכר ובעצם יכול לזכות אתכם בהטבות ונקודות, בדרך לשכר טוב יותר. בין הקריטריונים אשר יכולים לזכות אתכם בהקלות והטבות הם: תושבי ישראל, עולים חדשים, הורים לילדים, חד הוריים, גרושים, במידה וקיימת נכות, חיילים משוחררים, סטודנטים ועוד.
מהפכת הדיגיטל: למלא טופס מקוון בדקות אחדות
אין דבר שאנחנו לא יכולים למצוא כיום ברשת, ב-80% מהמקרים אנחנו כנראה נעדיף להתנהל מול מכשירים דיגיטליים ולא בעזרת דפים, מחברות וכדומה. לא רק שזה הרבה יותר נוח עבורנו, היעילות של הניהול הדיגיטלי היא יוצאת דופן ובעלת ערך רב יותר בביצוע הפעולות עד הסוף ובצורה הטובה ביותר, כך שאין שום סיבה שתמשיכו להתנהל בצורה כל כך לא נוחה.
במקום עשרות קלסרים ואינספור דפים שהולכים לאיבוד, תוכלו בעזרת ממשק אחד ומערכת מדהימה, לנהל את כל אותם טפסים הנדרשים עבור העסקת העובדים שלכם בקלות. תקבלו תמונה ברורה ומסודרת של כל הטפסים והמסמכים וניהול המשאבים בעסק יהיה הרבה יותר יעיל ורווחי.
טופס 101 ומערכת ניהול נוכחות – איך זה עובד יחד?
רק לאחר השימוש בטופס 101 מקוון, תוכלו להבחין בשינוי ובנוחות המרבית אשר זה יעניק לכם ולעובדים שלכם. אך זה לא נגמר כאן, יש לכם אפשרות לייעל אפילו יותר את ניהול העסק ולהקל משמעותית על העובדים ובעיקר על עצמכם. אחרי מילוי טופס 101, אנחנו יודעים שזה לא נגמר שם, ישנם עוד כמה מסמכים שונים שעליכם להגיש לרואה חשבון ולתת לעובדים את השכר החודשי בזמן ובאופן המסודר והנכון ביותר.
בנוסף, בשביל הסדר הניהולי הטוב, אם יש דבר שהוא קריטי עבור מעסיקים רבים זה זמני הנוכחות של עובדיהם. זאת אומרת, שהעובדים יקבלו שכר הוגן בהתאם לעבודתם ועל פי מה שמגיע להם וגם המנהלים יוכלו להיות במעקב אחר עובדיהם בכל זמן ומכל מקום.
שעון הנוכחות האינטרנטי של Meckano לדוגמא, מאפשר למנהלים לוודא כי כל טפסי 101 של העובדים קיימים ותקינים, ולהיות בבקרה על כל דוחות הנוכחות והמסמכים הרלוונטיים. במקרה הצורך גם ישנה אפשרות לאישור מרחוק של ימי מחלה, חופשה וכדומה. ועם זה לא מספיק, המערכת יודעת להתריע עבורכם כאשר יש צורך בשינויים בטפסים, על איחורים, אי דיווח נוכחות ועוד.
מהיום הראשון בו עובד חדש נכנס לעסק שלכם, כבר לאחר השלב של מילוי טופס 101, תוכלו להיות בבקרה ובשליטה מלאה על כל הדברים החשובים באמת. הרווח והנחת שתוכלו ליצור הם בלתי נתפסים. מילוי טופס און ליין שחוסך לכם המון.