מחפשים כלי עבודה בזול? בקרו באתר טולס אונליין

בין אם אנו עוסקים בשיפוצים או עבודות שונות בצורה מקצועית ובין אם המטרה היא שימוש חובבני, כולנו מחפשים מדי פעם כלי עבודה חשמליים או ידניים ומתלבטים מהיכן לרכוש אותם.

אם ברצונכם לשמור על מחירים זולים והוגנים, כדאי שתבקרו באתר טולס אונליין – המרכז לאספקה טכנית וכלי עבודה אשר מרכז את כלי העבודה המתקדמים, החזקים והאיכותיים ביותר בכל תחום ותחום.

מבצעים, הנחות ומחירים מיוחדים

מחפשים מברג מקצועי? אולי סט בוקסות חדש או פטיש? דעו שבאתר Tools Online יש מבצעים רבים והנחות משמעותיות על מוצרים שונים, בכל קטגוריות החנות. בתוך דף המוצר עצמו, תוכלו לראות את המחיר הרגיל שלו וגם את המחיר הנוכחי, כלומר לאחר ההנחה.

כמו כן, באתר ישנה קטגוריה שלמה של מבצעים על מוצרים מובילים כמו פטישונים, משחזות, מברגות ומשורים. המבצעים מתעדכנים כל הזמן ולכן כדאי לעקוב ולבדוק מעת לעת את גובה ההנחה.

רכישה מאובטחת אונליין דרך האתר

יודעים מה המוצר שאותו אתם מחפשים? סגורים על הדגם הספציפי ואולי אפילו המק”ט? אין בעיה. בכמה קליקים תוכלו לבצע רכישה של כלי העבודה הרצוי, לבחור את משך האחריות ואפילו להוסיף אביזרים נלווים או מוצרים נוספים לעגלת הקניות.

למה בעצם לקנות בטולס אונליין?

  • יחס אישי ושירות מקצועי ואדיב: שירותיות היא חלק מרכזי בחווית הלקוח ובטולס אונליין שמים דגש על הנושא. אם תזדקקו להסברים על מוצר כזה או אחר או במידה ותצטרכו לשדרג את המכשיר שברשותכם כעת לדגם מתקדם יותר – תוכלו להיעזר בצוות בשביל לקבל החלטה נכונה.
  • אופציות משלוח מגוונות: את ההזמנה שלכם תוכלו לאסוף כמובן מהסניף (החנות ממוקמת ברחוב הירקונים 37 בפתח תקווה) אך במידה ותרצו לבצע משלוח, תוכלו לבחור גם באופציה של משלוח עד הבית ובאופציות נוספות המתאימות למשל למשלוח חריג.
  • עבודה עם יצרנים מובילים בתחום: כאשר קונים כלי עבודה או ציוד תעשייתי, חשוב לעשות בחירה חכמה ולרכוש כלי עבודה של חברה וותיקה ואמינה. האתר עובד עם כל היצרנים המובילים ולכן ניתן למצוא כלי עבודה של בוש, חברת מקיטה, LAVOR, SIGNET, דיוולט, WORX ועוד רבים וטובים.

האם ניתן להגיע פיזית אל החנות?

בהחלט. פרט לרכישה באתר עצמו, ניתן להגיע פיזית אל החנות לצורך ביצוע הרכישה אך מומלץ כמובן ליצור קשר טלפוני לפני ההגעה על מנת לוודא שהחנות אכן פתוחה במועד בו תרצו להגיע. כמו כן, כדאי לבדוק את זמינות המוצר במלאי וזאת בשביל להבטיח שהמוצר יהיה זמין לכם כאשר תבקרו במקום.

איזה מוצרים אפשר למצוא באתר?

באתר יש קטגוריות רבות ביניהן קטגוריה המרכזת כלי עבודה חשמליים כמו מברגות ומקדחות, משחזות ופטישי חציבה וגם מלטשות ומסורים. בנוסף, ישנה קטגוריה שלמה של כלי עבודה ידניים, שבה תוכלו למצוא פליירים, מפתחות רינג, כלי מדידה וסימון, פטישים, מברגים ועוד. אגב, ניתן לרכוש גם ארגז כלים מאובזר במקום לרכוש את כל אחד מהפריטים הדרושים לכם בנפרד.

למידע נוסף ורכישת כלי עבודה או ציוד מקצועי אחר, היכנסו לאתר טולס אונליין .

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן