כך תבחרו טכנאי מזגנים באשקלון

בחום המעיק של הקיץ הישראלי או בקור שיכול להיות בלתי נעים אף הוא, ישנו מכשיר חשמלי אחד שמלווה אותנו לאורך כל הדרך והוא המזגן. אמנם איננו יכולים לשלוט על מזג האוויר השורר בחוץ, אבל לפחות בזכות מזגן איכותי אחד ניתן לשלוט על מה שקורה בבית. כך שאם שורר חום אימים בחוץ, כל שנדרש לעשות הוא ללחוץ על כפתור בשלט ולכוון את המזגן לטמפרטורה המתאימה. אבל מה קורה אם המזגן הישן התקלקל או שעברתם לבית חדש ללא מזגן? או אז נדרשת עזרתי של טכנאי מזגנים באשקלון.

איך בוחרים את מתקין המזגנים המתאים?

בחירת מתקין מזגנים חשובה לפעולתו של המזגן וגם לשביעות הרצון הכללית שלכם. אחרי הכול, אתם רוצים שהמזגן יפעל כראוי בכל עת ושלא ישווק חיים דווקא בשיא החום כשאתם זקוקים לו יותר מכל. אם כן, קבלו את כל הטיפים למציאת מתקין מזגנים באשקלון שיהפוך את החיים לקלים הרבה יותר:

  1. חפשו מתקיני מזגנים מומלצים.

וכאן יש לכם מגוון רחב של אפשרויות. ניתן לפנות לחברת המזגנים שממנה אתם רוכשים את המזגן ולשאול אותה לגבי מתקין מזגנים מומלץ, לשאול חברים ובני משפחה שנעזרו בשירותיו של המתקין, או לגלוש קצת באינטרנט כדי למצוא מידע על מתקיני מזגנים מומלצים. גם אנשים שאינכם מכירים כמו מגיבים ברשתות החברתיות או בפורומים ישמחו להמליץ בחום על מתקין מזגנים מקצועי ואמין.

  1. האם יש צורך לבצע עבודות חשמל?

לפעמים כדי להתקין מזגן יש צורך לבצע בדיקת חשמל או עבודות חשמל על מנת לוודא שהכבלים של המזגן אינם מתנגשים עם הכבלים של השכן או עם נקודות חשמל אחרות שיש לכם בבית. דאגו להעלות את הנושא הזה בפני מתקין המזגנים ולראות אם באמת יש צורך בבדיקה.

  1. האם המתקין מחזיק ברישיונות הנחוצים?

על מתקין המזגנים להחזיק בשתי תעודות עיקריות – תעודת מתקין גז במזגן ותעודת רישיון עבודה בגובה. בקשו מהמתקין לשלוח לכם את התעודות האלה או להציג אותן בפניכם. עבודה ללא התעודות היא עבירה פלילית.

  1. האם החברה ששולחת את המתקין או המתקין עצמו מספקים לכם תעודת ביטוח?

באופן כללי, כשמתקין מזגנים נכנס אליכם הביתה, אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם איש מקצוע טוב ואיכותי. אבל גם אנשי המקצוע הטובים ביותר אינם מכוסים מפני תקלות שנעשות בשוגג. על כן, כדאי בהחלט לוודא שהמתקין מספק לכם ביטוח ולברר אילו כיסויים כולל ביטוח זה.

  1. האם יש אחריות על התקנת המזגנים?

מתקינים מקצועיים מספקים בדרך כלל תעודת אחריות על התיקונים השונים ועל ההתקנה עצמה. בררו מהו משך האחריות ומה היא כוללת, כדי שתוכלו להיערך בהתאם.

  1. זמינות ושירותיו.

כמו כל לקוח שמקבל שירות, אתם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר מההתחלה ועד הסוף. וזה אומר מהרגע שאתם מדברים עם המתקין בטלפון ועד שהוא מגיע אליכם הביתה כדי להתקין את המזגן.

  1. מחיר הוגן.

בסופו של דבר אתם רוצים לדעת כמה יעלה לכם להתקין מזגן. לפני שמדברים עם מתקין, חשוב לברר את המחירים הממוצעים בשוק. לאחר מכן, כדאי לבקש מהמתקין לשלוח לכם הצעת מחיר מפורטת שתעזור לעם לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי התקנת המזגן בבית.

אם נסכם, ראינו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בבחירת טכנאי מזגנים מומחה באשקלון. אם רכשתם מזגן חדש, אל תמתינו לרגע האחרון. עשו קצת שיעורי בית כדי לבדוק מיהו המתקין המקצועי ביותר באזור שלכם, ופנו אליו כדי להתחדש במזגן איכותי שיקרר את החדר בקיץ ויחמם אותו בחורף.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן