שאיבת שומן מחיר מנצח!

את כבר שנה בתוכנית דיאטה. את מקפידה על תפריט מאוזן ועושה ספורט. הורדת כבר 16 מתוך ה-20 קילו שהעלאת בהריון אך הארבעה קילוגרמים הללו פשוט ממענים לרדת. החזרת את החיים שלך למסלול אחרי תקופה ארוכה וקשה. הגוף סוף סוף חוזר לעצמו אבל הבטן שגידלת באותה תקופה חשוכה פשוט מסרבת לרדת. אלו סה”כ 5 קילוגרמים שנצמדו לך לבטן התחתונה ומסרבים לעזוב.

עודפי שומן בגוף עלולים ליצור מראה מבוגר ועייף. יש לכך לעתים קרובות השפעה שלילית על הדימוי העצמי ועל תחושת הביטחון העצמי. אם אתם שומרים על אורח חיים בריא, תזונה מתאימה ופעילות גופנית קבועה ולא מצליחים להפטר מהעודפים, אולי כדאי לחשוב על שאיבת שומן.

ניתוח שאיבת שומן הוא הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בישראל ובארצות הברית. מדובר בהליך בטוח, בעל אחוז סיכונים נמוך והחלמה מהירה, שמשפר מאוד את איכות החיים ותחושת הדימוי העצמי של המטופלים.

מה זה ניתוח לשאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח פלסטי להסרת 4-6 קילוגרם של שומן מאזורים מסוימים בגוף המטופל כגון: אזור המותניים, אזור שיפולי הבטן, אזור השוקיים והקרסוליים, אזור הירכיים, אזור הברכיים, אזור הזרועות, ואזור הסנטר. הניתוח מיועד לבעלי משקל תקין שסובלים מהשמנה מקומית באזורים שונים. אורכו של הניתוח הוא בין שעה לשלוש שעות. הניתוח מתבצע לרוב בהרדמה כללית. שאיבת שומן אינה מתאימה לאנשים שסובלים מהשמנת יתר כללית.

מתי רואים תוצאות?

כשלושה חודשים לאחר ביצוע שאיבת השומן הנפיחות מתפוגגת לחלוטין וניתן לראות את התוצאות ולהתרשם מהשינוי המשמעותי לטובה שעבר הגוף. ניתן יהיה לראות גוף חטוב יותר באופן משמעותי. על-מנת לשמר את הישגי ההליך הכירורגי חשוב מאוד לשמור על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית. מטופלות ומטופלים המקפידים על אורח חיים בריא נהנים מגוף חטוב ומעוצב, ובעקבותיהם גם דימוי עצמי גבוה יותר.

שאיבת שומן מחירים

שאיבת שומן מחיר מושפע ממספר פרמטרים:

  • אזור השאיבה. האם השאיבה מתבצעת מאזור אחד בגוף או מכמה אזורים.
  • סוג השאיבה.
  • הוותק והמומחיות של הרופא המנתח
  • זמן הניתוח
  • סוג ההרדמה כללית או מקומית
  • משקל המטופל וכמות עודפי השומנים ועודפי העור
  • שאיבת שומן מחיר משתנה גם על פי מספר ימי האשפוז והעזרים שיש להשתמש בהם לאחר הניתוח.

כשמשקללים את הפרמטרים המשפיעים על ניתוח שאיבת שומן מחיר כדאי תמיד לזכור שלא תמיד מחיר זול הוא המחיר הכדאי. כשמדובר בבריאות שלנו נעדיף מנתחים פלסטיים מומחים בעלי מוניטין וניסיון בתחום. כדאי להשוות בין הטכנולוגיות והמכשירים בהם משתמשים בשאיבת שומן ולהתרשם גם מחוות דעת של מטופלים קודמים.

לסיכום, בשאיבת שומן מחיר תלוי במספר גורמים ולכן קשה מאוד לשערך את מחירו לפני שעוברים התייעצות מקיפה. עלות הניתוח יכולה להשתנות מרופא לרופא וממרפאה אחת לשנייה כתלות בניסיון ובוותק המרפאה, במיקום ובמוניטין שרכשה. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן