מה עדיף יותר שיש למטבח אבן קיסר או גרניט?

קרדיט תמונה שאטרסטוק

מטבחים וחדרי אמבטיה אלו הם החדרים העיקריים בבית, שיש צורך להשתמש בשיש מתאים. קיימים שני סוגים עיקריים של סוגי שיש נפוצים שיש גרניט, ושיש קיסר.

במאמר זה נימנה היתרונות והחסרונות של כל סוג שיש, על מנת שתוכלו לבחור היטב את סוג השיש המתאים לצרכים שלכם.

שיש אבן קיסר

מטבחים מודרניים – שיש אבן קיסר הוא לא שיש טבעי, אלא הוא עשוי מאבני קוורץ בעיצובים, וצבעים שונים. השיש אינו טבעי דבר המשפיע בהחלט על התכונות שלו, כמו עמידות, ואורך החיים, אך בשל יתרונותיו הרבים הוא נעשה נפוץ במיוחד. המחיר של השיש נמוך יחסית, והוא יכול להגיע במגוון רחב של צבעים וגוונים וגם ניתן להתקין בהן דלתות פנים בהתאם לעיצוב.

  • דלתות פנים אם אתם מעוניינים בנראות מיוחדת, שיש קיסר יתאים לכם במיוחד, מכיוון שהוא אינו עשוי מאבן טבעית ניתן לייצר אותו במגוון רחב מאד של צבעים, כמו כן חשוב לציין כי הוא חומר גמיש במיוחד, וניתן ליצור בו גם אי במטבח או שולחן למטבח.
  • עמידות ושימוש – שיש אבן קיסר הוא עמיד במיוחד, ויכול להישאר לאורך שנים רבות מטבחים רבים מתהדרים בו , עם זאת אין להשתמש עליו במכשירים חדים או לשים עליו סירים חמים.
  • ניקיון ותחזוקה – ניתן לנקות את המשטח היטב, כמו כן אין צורך בשימוש בחומרי ניקוי מיוחדים או בציפוי מיוחד.

שיש גרניט למטבח

שיש זה הוא שיש טבעי, המכיל מינרליים רבים, וכן נחצב מהסלע, וכך מכיוון שהמראה של השיש טבעי מומלץ לבחור משטחים בצבעים כהים או בהירים.

  • נראות – המשטח המיצר משיש גרניט יש לו מגוון רחב של צבעים וטקסטורה הטבעית של המשטח, שכן היא מיוחדת, וניתן לשלב אותה עם עיצוב מטבחים מותאם.
  • עמידות ושימוש – השיש הזהה נחשב לשיש עמיד במיוחד, וכן ניתן אף להניח עליו סירים חמים, ולהשתמש בחפצים חדים ללא חשש מפגיעה.
  • ניקיון ותחזוקה – שיש גרניט הוא שיש, שקל מאד לנקות אותו, אך מכיוון שמדובר בחומר טבעי יש לאטום אותו, על פי ההוראות של היצרן.

יש לקחת בחשבון גם את ההתאמה של דלתות הפנים לכל הבית ובעיקר לדלתות הפנים למטבח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן