החלטתם להתגרש? הגיע הזמן לבחור עורך דין משפחה מומחה

קרדיט תמונה FREEPIK

ההחלטה על גירושים היא אולי ההחלטה הקשה ביותר שעלולה להתקבל בחיי הנישואין. לרוב, ההחלטה מתקבלת אם אחד מבני הזוג או שניהם, מבינים שאין אפשרות להמשיך ולנהל את חיי המשפחה בצורה תקינה. חשוב לדעת שגם גירושין יכולים להתנהל בצורה מסודרת, ללא ויכוחים ובעיקר בצורה שתשרת את שני הצדדים. אחת הבחירות המשמעותיות ביותר שאפשר לעשות בעניין זה היא לבחור את עורך הדין המתאים ביותר. מתי ואיך מתקבלת ההחלטה של בני הזוג להתגרש? למה כל כך חשוב לבחור עורך דין איכותי? איך כדאי לנהל את ההליך כדי שניתן יהיה לסיים אותו במהירות הרבה ביותר? כדאי לקרוא – כל התשובות בשורות להלן.

מתי ואיך מתקבלת ההחלטה על גירושין

למרות שהסוגייה הזאת נראית על פניו פשוטה, הרי שמדובר במרבית המקרים בתהליך שנמשך לא מעט זמן. לפעמים, מי שמקבל את ההחלטה העקרונית הוא אחד מבני הזוג, שהבין שמבחינתו אין לקשר הזוגי עתיד. במקרה הזה חשוב ליידע את הצד השני מהר ככל שניתן בהחלטה, על מנת למנוע כאב לב מיותר. במקרים אחרים, ההחלטה מתקבלת על ידי שני בני הזוג. במקרים כאלה, שני בני הזוג מבינים שמוטב להם להפסיק את חיי הנישואין לפני שיהיה מאוחר מדיי. במקרים אחרים לא מתקבלת החלטה, אלא המעשים מדברים ובני הזוג נפרדים. ואולם בכל המקרים, יש משמעות עצמה בבחירת עורך דין לענייני משפחה בנתניה ובכלל. עורך הדין ינהל את הליך הגירושין ויהיה אחראי לחלוקת הרכוש המשותף בין בני הזוג. זאת, על פי החוק ובהתאם לתנאים ספציפיים המתקיימים אצל כל זוג באופן פרטני.

למה חשוב לבחור עורך דין איכותי

לכאורה, חוקי הגירושין בישראל ברורים. רכוש שאחד מבני הזוג הביא איתו לנישואין יחזור אליו. רכוש משותף שנצבר יתחלק בין בני הזוג על פי קביעת בית המשפט, או בהתאם להסכם בין בני הזוג. אם לבני הזוג יש ילדים, הליך הגירושין חייב לכלול גם פתרון הולם עבורם. לרוב, מי שמקבל את המשמורת על הילדים היא האישה. עם זאת, הולכים ומתרבים המקרים שבהם מתקבלת משמורת משותפת. למרות שהחוק לכאורה ברור, מתעוררות לעיתים קרובות מחלוקות בין בני הזוג. בחירה נכונה של עורך דין יכולי לצמצם את המחלוקות ולגרום לכך שהליך הגירושין יהיה קצר ויפחית את הכאב שכל אחד מבני הזוג חווה.

איך לנהל הליך גירושין בצורה בנכונה ביותר

ניהול הליך גירושין צריך לחתור לכך שהגירושים וחלוקת הרכוש יתבצעו בהסכמה. ככל שההסכמות בין בני הזוג תהיינה מרובות יותר, כך ההליך יהיה פחות מעיק ופחות יצרי. עורך דין איכותי יכול לתרום את חלקו בכך שיגבש עבור בני הזוג הסכמות ששניהם יכולים לחיות איתן. אם יש לכם עניין בעורך דין איכותי לניהול הליך הגירושין, זה בהחלט המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והמומחים של איתיאל היקרי – משרד עו”ד, יחזרו אליכם בהקדם להמשך ההליך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן