על פי מחקר שנעשה בשנת 2020 לגבי רכישות בכרטיס אשראי באינטרנט, רכשו הישראלים
מוצרים ושירותים בכל הענפים בהיקף של 346 מיליארד שקל בשנה אחת!
האמת? זה לא מפתיע, ישראלים אוהבים לרכוש באינטרנט.
קרדיט לתמונה: pexels
כיום זה נגיש מאי פעם, לחיצת כפור אחד ורכשתם לעצמכם את המוצר שאתם אוהבים.
עם זאת, כל שנה יותר ויותר אתרי מסחר נפתחים והתחרות gל שוק יחסית קטן עולה.
יתרה מכך, בית עסק אשר מחזיק נכס נדלן עבור העסק שלו(חנות מושכרת, מחסן וכו)
מחזיק גם אתר שייתן את האפשרות ללקוח לרכוש את המוצרים שלו דרך האינטרנט.
אז ככל שהביקוש לקניית און ליין עולה כך גם התחרות ואז הצרכן עלול להתבלבל מהיצע ענק.
אז מה עושים? כיצד מוודאים שהרכישה הבאה שלכם תהיה גם המשתלמת ביותר.
ישראלים אוהבים לעשות סקר שוק, אנחנו בהחלט לא “פראיירים” ויודעים למצוא את הדילים הטובים ביותר גם מעבר לים.
אבל…כאשר רוצים לרכוש מוצר גדול כגון: מקרר, ספה לסלון או הליכון ביתי חלק מאיתנו מרגישים תחושת אי נוחות כי בכל זאת, אנחנו רוצים לדעת מה אנחנו מקבלים, איך המוצר נראה והאם הוא מתאים לנו כפי שמופיע באתר.
ובכן, זה קל יותר ממה שאנחנו חושבים ויתרה מכך, זול יותר ברב המקרים בהשוואה לחנויות פיזיות.
ריכזנו לכם נקודות חשובות ברכישת מוצרי ספורט גדולים דרך האינטרנט וחיסכון כספי:
1.ברגע שהחלטתם על המוצר שאתם רוצים סביר להניח שתבצעו סקר שוק, דעו שישנם מחירים טובים יותר דרך חנויות באינטרנט מאשר חנות פיזית/רשת חנויות כי ההוצאות של חנות אינטרנט הן נמוכות בהרבה מהוצאות של חנות פיזית ולכן הכסף לרב מתגלגל לצרכן
2.אז החלטתם לרכוש דרך האינטרנט- לפני שאתם מוציאים את הכרטיס ולוחצים על הקליק הראשון בגוגל, נכנסים לחנות ומזינים את הפרטים כדאי לכם טיפה לחכות, ולמה זה?
כי יכול להיות מאוד שאתם מפספסים דיל טוב יותר וזה בגלל:
- לא השוויתם בין מספיק חנויות
- גם אם אתם בטוחים במוצר שאתם רוצים אולי במקום אחר אתם קבלו ערך מוסף כגון- מתנה קטנה, קופון הנחה נוסף, אספקה מהירה, הטבה-(למשל הובלה והרכבה חינם)
- מענה אנושי- נכון, אמנם זה דרך המחשב אבל כדאי מאוד לנסות להתקשר לאיש מכירות ולקבל את השירות המלא, איש המכירות ייתן לכם מענה רחב יותר ממה שרשום באינטרנט וככה אתם מקבלים רושם אצל מי אתם קונים
3.עגלה נטושה- אם אתם לא מכירים את המונח “עגלה נטושה” אז כדאי לכם להכיר טריק קטן גדול.
עגלה נטושה מתבצעת כאשר בחרתם את המוצר, ניגשתם לדף הסליקה ועזבתם את הדף לפני ששילמתם, וזה חברים קורה המון בשוק הישראלי.
מה קורה אחר כך- לרב, חנות אינטרנט נבונה תשלח לכם SMS או מייל עם המוצר שבחרתם ולא רכשתם מכל סיבה שהיא וכשזה קורה סביר להניח שתקבלו “פוש” למכירה בדמות קופון הנחה] מתנה וכו.
לכן כדאי לכם להמתין מעט או לקבל את ההטבות הנ”ל כבר בטלפון מול איש המכירות.
4.ובכל זאת אתם רוצים לדעת שמה שמופיע באתר זה מה שאתם באמת מקבלים-
אפשר לברר עם נציג מחנות האינטרנט היכן אפשר לראות את המוצר, יכול להיות שהוא קיים באולם תצוגה של יבואן יכול להיות שיש סרטון המראה את המוצר ונתוניו, לשאול את הנציג האם אפשר לראות תמונות/סרטונים של לקוחות אשר רכשו את המוצר וזאת בהחלט אינדיקציה מעולה בשבילכם לדעת ממי אתם קונים.
תאמצו את הנקודות הנ”ל לפי שאתם רוכשים מוצר גדול באינטרנט וכך תוכלו לחסוך כסף ולהנות מקנייה שווה.
באדיבות אתר אקסטרה ספורט