למה כדאי ללמוד שוק ההון דווקא מהבית?

לימודי שוק ההון מהבית היא הדרך המהירה, הנגישה והידידותית ביותר להתחיל ללמוד שוק ההון, להשקיע ולהצליח.

בזמן הקורונה אנשים רבים נחשפו לפוטנציאל העסקי האדיר שטמון בהשקעות ומסחר מהבית באמצעות הבורסה ושוק ההון והחלו לייצר לעצמם הכנסה פאסיבית שהולכת וגדלה בהתאמה. כמובן שמסחר בשוק ההון והשקעות בבורסה מהווים כשלעצמם אפיקי קריירה מדהימים, הם גם ערוצים נהדרים לעיסוק משני שלא חייב לתפוס את כל היום, אבל התמורה שלו בעלת פוטנציאל חסר גבולות.

לימודי שוק ההון מהבית מיועדים לאנשים שלא בהכרח רוצים להחליף את הקריירה שלהם, אבל בטוח שלא רוצים להפסיד את ההזדמנויות הרבות שהשוק מציב בפניהם. מה עוד שמאחר וכספי הפנסיות שלנו,  לצד קרנות ההשתלמות  ויתר החסכונות של הציבור במילא מושקעים כבר בשוק ההון, אין סיבה להשאיר את החסכונות האחרים בבנק ולא להעביר גם אותם לזירה שבה הם יוכלו להרוויח עבורנו.

מאיפה להתחיל?

בעיקר על רקע הקורונה כל חווית הלימודים הדיגיטלית מאד השתכללה ואנשים רבים דווקא מעדיפים את הלימוד הדיגיטלי שמאפשר להקליט שיעורים ולחזור על החומר. לימודי שוק ההון מהבית נגישים היום יותר מאי פעם ובאופן הרבה יותר נוח וידידותי. זה משמעותי.

אחד מגורמי ההצלחה בתחום היא התמדה וערנות, וככל שהדברים נגישים יותר כך יש יותר מוטיבציה להתמיד. במשך הרבה זמן שוק ההון היה סגור לציבור. סגור באופנים שונים, מנטליים בעיקר, אבל גם באופנים אופרטיביים. החסמים הוסרו כמעט במלואם וכיום יש מספיק ערוצים לכולם, להיכנס בצורה הנוחה והנעימה ביותר.

סימולציות סימולציות סימולציות

הדבר שהכי ישמור עליכם בעולם האמתי הוא כמות הסימולציות שתעשו לפני. מבחינת ידע תאורטי יש דברים בסיסיים שצריך ללמוד ולדעת, הכל זמין ונגיש ברשת ובחינם. גם להבין איך הדברים עובדים ולהכיר אסטרטגיות עבודה שונות היא פונקציה של לימוד עצמי וזה בהחלט מספיק מעל ומעבר. סימולציות לעומת זאת היא הדרך היחידה שלכם להתנסות באופן מעשי לפני שאתם קופצים ראש לבריכה ריקה.

לא רק שההתנסות בסימולציה תאפשר לכם לקבל חוויה של איך הדברים עובדים, היא תאפשר לקבל הרגשה של איך הדברים עובדים, כולל את תחושת ההפסד, כולל את תחושת המתח. כמובן שבתהודה הרבה יותר נמוכה מאשר כשזה הכסף האמתי שלכם מושקע שם, אבל זאת הדרך היחידה לקבל את הטעימה הקרובה ביותר. לא כדאי לוותר על השלב הזה והוא בהחלט נגיש מהבית. למעשה, הוא נגיש בלי הגבלה ושוב, כאמור, מומלץ מאד לנצל את זה באופן מלא עד כמה שניתן.

הלמידה בסביבה הביתית היא מאד חיובית משום שהיא מאפשרת קצב טבעי וספונטאני ותמיד יש אפשרות להתחבר לקבוצת למידה שתסייע בתמיכה, חברות וגם החלפת רעיונות שונים, אבל לא תשפיע על קצב ההתקדמות הפרטי, הן ברמת הלמידה והן ברמת קבלת ההחלטות בזמן אמת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן