איך לעשות קידום ממומן נכון בשנת 2021?

רבים מאוד מבעלי העסקים שפעילים בגזרת הפרסום נסמכים רבות על קמפיינים ישנים שהם פתחו לפני מספר שנים ומקווים שמה שהיה הוא מה שיהיה. שהתוצאות ימשיכו להגיע כרגיל. אפשר להגיד שאולי בעבר זה יכל היה להצליח לתקופה מסוימת אבל בוודאות השנה זה כבר לא יעבוד. למה?

הסיבה הראשונה היא קידום ממומן הוא בגדול ניצול הזדמנויות. אתה תמיד צריך להיות 2 צעדים מהמתחרים שלך ולפרסם בעיקר במקומות הזולים ללא ריבוי תחרות. מקום בו  הלקוחות שלכם כן נמצאים אבל אין כמעט מפרסמים.

הסיבה השנייה שהכל השתנה היא רעידת האדמה שהתרחשה בגזרת פייסבוק -אפל במאי האחרון. במסגרת השינוי שנכפה על פייסבוק משינוי מדיניות הפרטיות של אפל לגרסה 14. חלן הגבלות חדשות ועדכונים חשובים למפרסמים. אם בעבר יכלנו להגדיר כמה אירועי המרה שרצינו , ואז לייצר קבוצות אוכלוסייה דומות להן , היום אנחנו הרבה  יותר מוגבלים ביצירת ה- קבוצות LKL , וגם הדיווח על ההמרות עובר השהייה של 48 שעות לפעמים מה שמקשה מאוד על האופטימיזציה.

בנוסף כל אירועי ההמרה הישנים מפסיקים לעבוד כחלק מן השינוי  וצריך ליצור עד 8 איוונטים  חדשים לחשבון שיחליפו את האירועים הקודמים. בקיצור מהפכה.

בגזרת קידום ממומן בגוגל המגמה של האוטומוציה ממשיכה. רוב הקמפיינים היום הפכו להיות אוטומטיים או חצי אוטומטיים ומגע האדם מצטמצם מאוד בחלק של יצירת הקמפיינים. המגמה השלטת כאמור היא למידת מכונה שמפעילה גוגל על בסיס הנתונים שהיא מקבלת. ואיתה  התחזקה המגמה של שיפור דפי נחיתה בעזרת מומחי המרה CRO.

בנוסף , גוגל אדס משיכה בהרגלה כמו כל שנה להוציא עוד מוצרי פרסום חדשים שיכולים לתת יתרון תחרותי למי שמקדים להשתמש בו. מספיק שנציין את השינויים המהותיים בגזרת המודעות המורחבות לפני 5 שנים, טרגוט מילים בתצורות התאמה שונות שמשתנה דחופות , יצירת קמפייני שופינג שתופסים נפח גדול מאוד ורשת התוכן עם יוטיוב במרכזה. לא מעט לקוחות שלנו זוכים לקבל עשרות לידים חדשים כל חודש מקמפייני באנר מטורגטים בהתאמה אישית.

הפקטור השלישי שיש להתחשב בו בשנת 2021 הוא ריבוי הערוצים. אי אפשר היום להצליח אם אתה מפרסם רק בגוגל או בפייסבוק. הקהל שלך נמצא בכל מקום : יוטיוב, טיק טוק אינסטגרם ובאפליקציות הפופולאריות. החשיבות של היכולת להתאים את המסרים לסגנון והוויב של כל פלפורמה הפך להיות קריטי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן