יוצאים לשטח עם כדור פורח

שוב שבת מתקרבת, ושוב צריך להתחיל לחשוב מה עושים; לאן נוסעים, אילו פעילויות מתחשק לנו או לילדים לעשות הפעם, ובכלל – האם לא עשינו הכל? אם גם אתם מזדהים עם התחושות הללו, הגיע הרגע לשבור את השגרה עם פעילות מהסרטים. אנחנו מדברים כמובן על כדור פורח ותאמינו לנו, זו תהיה טיסה שלא תשכחו. היתרון הגדול ביותר של טיסה בכדור פורח טמון כנראה בעובדה שמעולם לא חוויתם משהו מהסוג הזה, וביננו, מי צריך יותר מזה?

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים לטיסה עם כדור פורח

כדור פורח הוא לא מטוס, זהו כלי תחבורה אווירי פתוח לחלוטין ועל כן יש להתכונן לחוויה בדרך קצת שונה מאשר טיסה רגילה;

  • האם קר שם למעלה? – הדבר ההגיוני לחשוב הוא שסביר להניח שיהיה לכם קר כשתגיעו לגובה המרבי. תופתעו לדעת שברוב הזמן שתהיו באוויר, הטמפרטורה תהיה דומה לזו שבקרקע. בזמן הקצר שתשהו בגובה המרבי בהחלט ייתכן שיהיה מעט יותר קר, אבל לא בצורה דרמתית שתצריך מכם מעיל (אלא אם כן מדובר בטיסה באמצע החורף, כמובן). אם אתם סובלים מקור, הצטיידו בעליונית.
  • מאיזה גיל מומלץ? – זכרו שמדובר בסל פתוח, כל טעות קטנה עלולה להסתיים באסון. מסיבה זו, הגיל בדרך כלל מוגבל בכדי להצליח לשלוט על כל הטסים ולוודא שכולם בריאים ושלמים. 
  • מתי הכי מומלץ לטוס? – ההמלצה הטובה ביותר היא לטוס בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר הרוח רגועה יחסית ומזג האוויר רגוע. לגבי עונות השנה, אין באמת הבדל כל עוד מדובר בימים המתאפיינים במזג אוויר יציב. אם מדובר בטיסת חורף יש לקחת בחשבון שייתכן מאוד שעלולים להיות שינויים ודחיות עקב מזג האוויר. 
  • מי מטיס את הכדור הפורח? – אחד מאנשי הצוות המנוסים שמכירים מקרוב את הכדורים הפורחים על כל סוגיהם, כזה שהתמודד בעבר עם מצבים שונים ויודע להתמצא בכל תנאי מזג האוויר השונים.
  • איך טסים? – ובכן, אנכית. זכרו שכמו שאמרנו לא מדובר במטוס כך שלא ניתן לכוון אותו לצדדים. אם המטרה היא לנוע לצדדים, הטייס נעזר ברוחות הנושבות בגבהים השונים תוך כדי טיפוס מעלה. 

מעוניינים להזמין טיסה בכדור פורח? היכנסו – https://flyaway.co.il/

עד כמה זה בטוח?

תחשבו על זה; הרי כדור פורח הוא כלי הטיס הראשון שהאנושות יצרה, והוא מלווה אותנו עוד מהמאות הראשונות לספירה, בווריאציות שונות. הוא התפתח כל כך עם השנים ובכל רחבי העולם, כך שאי אפשר שלא לראות בו כלי טיס בטוח ביותר. מובן שהכל תלוי בתנאים שסביבו, כך שטיסת כדור פורח לעולם לא תצא לפועל אם מזג האוויר לא מתאים לכך או אם הכדור עצמו לא עבר בדיקה מקיפה וקפדנית טרם הטיסה. 

נשמע לכם טוב? הקיץ אוטוטו נגמר וזה בדיוק הזמן לנצל את הימים האחרונים לחוויה שתסגור את החופש בצורה הכי מיוחדת, מושלמת ובלתי נשכחת שיש! בואו לעוף איתנו!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן