אופניים חשמליות – חזקות לא רק בעליות

אחת ההמצאות הגאוניות ביותר של השנים האחרונות, היא אופניים חשמליות והפופולאריות שלהן בישראל לא עומדת להיעלם בקרוב. נראה שהביקוש רק הולך ועולה, ודי בצדק. מדובר בהמצאה שלה יתרונות נפלאים עבור המשתמשים (לא רק אלו שמתקשים בעליות), עבור הסביבה ועבור הנהגים האחרים על הכביש.

כל היתרונות של אופניים חשמליות

  • עבור הסביבה – אופניים חשמליות הן כלי תחבורה ידידותי לסביבה וירוק. כשמספר הרכבים הולך ועולה וכבר יש פקקים גם בשעות בהן בדרך כלל הכבישים ריקים, אין ספק שמדובר בפתרון יעיל שמצליח ולו בקצת, להוריד את זיהום האוויר בערים הגדולות ובכלל. האופניים החשמליות פועלות על סוללה חשמלית שאינה מזהמת את הסביבה; המשתמש לא זקוק לדלק כדי לעשות שימוש באופניים, שאינן פולטות גזים רעילים.
  • עבור המשתמשים – מהרגע שנחתו בארצנו הקטנה, הבינו רבים את היתרונות הנפלאים שלהם; זוהי חלופה ראויה ונוחה במיוחד עבור מי שמאס בתחבורה הציבורית העמוסה, בשעות העומס בכבישים, בלאחר לעבודה ושאר ירקות. האופניים מאפשרים להתחמק מהפקקים, לפלס נתיבים נוחים (תוך שמירה על חוקי התנועה כמובן) ולהגיע במהירות ליעד. במידה ומדובר בנסיעה בין עירונית, ישנם כאלו שמשתמשים באופניים בכדי להגיע לתחנה, מקפלים אותם ועולים על רכבת ליעד הבא, שם ישתמשו שוב באופניים כדי להגיע למחוז חפצם.
  • עבור שאר הנהגים – ברגע שיותר אנשים עוברים להשתמש באופניים חשמליים מספר הרכבים על הכביש יורד. המשמעות היא פחות פקקים, זמן הגעה מהיר יותר ליעד. 
  • תחזוקה זולה – אין ספק שרכישה של אופניים חשמליות היא לא עניין זול, ובכל זאת מדובר בעלות זעומה לעומת עלויות התחזוקה של רכבים רגילים. מדובר בחיסכון עצום, שכן הדבר היחיד שתצטרכו לשלם עליו יהיה החלפת גלגל מידי פעם (כמובן במידה ותשמרו על האופניים וחלילה לא יקרה משהו שיפגע באופניים). 
  • חופש הבחירה – ישנם כמה סוגים של אופניים; כאלו המונעים בצורה אוטומטית קצת כמו אופנוע, ואחרים הדורשים מהמשתמש לפדל על מנת להפעיל את המנוע. הסוג השני בעצם שומר על הרוכב בתנועה, וכן על ערנותו אך בסופו של דבר כל אחד מהרוכבים בוחר את הדגם המתאים לו ביותר. 

כלי תחבורה לכל דבר

כשרוכשים אופניים חשמליות יש לזכור שמדובר בכלי תחבורה לכל דבר. החוקים החדשים לא מאפשרים לרוכבי האופניים להשתמש במדרכה, עליהם לרדת לכביש ולהישמע לחוקי התנועה. לא בכדי אגב גיל המשתמשים מוגבל, הרי ילדים לא מכירים את חוקי הכביש ועלולים להסתבך בצרות. בין אם מדובר באדם בוגר או נער בן 16, יש לפעול בשיקול דעת ולנסוע בזהירות תוך התחשבות בשאר הנהגים על הכביש.

לגבי הדגם המתאים ביותר לכל רוכב, ההמלצה היא להתייעץ עם אחת החנויות המובילות בתחום; לשתף בצרכים והדרישות שלכם מהמנוע, מהמהירות המרבית, האזור בו אתם מתגוררים ובהתאם לכך לבחור בדגם הטוב ביותר עבור הצרכים הפרטיים שלכם. ושתהיה נסיעה נעימה ובטוחה!

רוצים לדעת עוד? היכנסו – https://shikko.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן