הדפסה על מסכות – מיתוג איכותי גם בימי קורונה

אילו ימים מוזרים עוברים עלינו, לא נראה שהם עומדים לעבור בקרוב. דווקא בימים אלו, הדפסה על מסכות הפכה לכלי עבור בעלי העסקים לשמור על הגחלת של העסק ולהמשיך לעבוד על שיווק ומיתוג בימים שבהם סביבם נסגרים עוד ועוד עסקים. אם עד היום היה נהוג למתג כוסות וספלים, חולצות, עטים ושאר מוצרים; הרי שמיתוג המסכות הוא רעיון מצוין ותוספת רלוונטית לימים אלו לרשימת המוצרים הממותגים שלכם.

הדפסה על מסכות ככלי שיווק רלוונטי

על פי חוק, על כולם לעטות מסכות כל עוד הם נמצאים מחוץ לביתם. לכן, רק הגיוני כי הדפסה על מסכות תהפוך לחלק ממערך השיווק של בעלי העסקים:

  • מסכות לעובדים – מן הסתם גם העובדים חייבים לעטות מסכות ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בחללי עבודה בהם יושבים כמה עובדים יחדיו. כשהם מקבלים מסכות בעבודה העובדים יחסכו כמה שקלים על רכישה בעצמם, וכשייצאו לקנות לעצמם ארוחת צהריים או בדרך לאוטובוס\רכב, ייתכן שלקוחות פוטנציאליים ישימו לב ללוגו שעל המסכה ויביעו עניין. שיווק, כבר אמרנו?
  • לחסוך בעלויות – במקום למלא בכל פעם את מלאי המסכות החד פעמיות במשרד, תוכלו להדפיס בפעם אחת כמות של מסכות רב פעמיות שישמשו אתכם ואת שאר העובדים לאורך זמן, ולחסוך את העלות של רכישה בכל פעם מחדש. 
  • בכנסים וירידים – בימינו עדיין מתקיימים כנסים עסקיים שונים. אמנם בדרך מעט שונה (קפסולות והגבלת מספר המשתתפים), אך עדיין מתקיימים. בימים שבהם כולם צריכים מסכות, תהיו בטוחים שאם תחלקו כאלה לאורחים שמגיעים, הדוכן שלכם ייצור הרבה יותר עניין ואתם תוכלו לקפוץ על ההזדמנות ולספר על המוצר או השירות שאתם מציעים.
  • נשמעים להנחיות – האלמנט החשוב ביותר הוא שעל ידי הדפסה על מסכות אתם בעצם נשמעים להנחיות ויוצרים רושם מעולה כלפי חוץ. אתם מעודדים את העובדים ללכת עם מסכות וגם דואגים שאחרים יסתובבו עם מסכות, כך שמי שניגש אליכם מבחוץ יקבל רושם שהוא עומד לעבוד עם חברה רצינית ומקצועית.

מסכות איכותיות ונעימות

אתם חייבים להבין, לא מדובר במסכות המשעממות והחונקות שכולם מסתובבים איתן. אנחנו מדברים על איכות – הדפסה על מסכות העשויות כותנה סרוקה בצפיפות גבוהה, מסיכות נושמות ונעימות שלא יגרמו לכם לאי נוחות גם באמצע אוגוסט הלח כל כך. כל עוד יהיה לכם נוח, יהיה לכם הרבה יותר קל לשמור על ההנחיות ועל המסכה במקומה. יתרה מכך, כאשר מקום העבודה דואג לעובדים למסכות איכותיות, העובדים מקבלים את ההרגשה שלמקום אכפת מהם. האם אין יותר טוב מזה?

כעת, כל שעליכם לעשות זה רק ליצור קשר עם ספק המתמחה בהדפסה איכותית על מסכות וליהנות מעוד יום עבודה ללא כל סיכון, בידיעה שאתם שומרים על ההנחיות, על העובדים שלכם ועל הסביבה. 

לפרטים נוספים – https://hooltzot.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן