לטייל, לחוות ולהתרגש בחוץ לארץ

רוח פראית Wild Spirit
בשעה טובה ומוצלחת, פתחתם את היומנים והצלחתם לתאם ימי חופשה כדי לנוח, להתרחק ולהטעין מצברים. כעת, מגיע השלב המרגש שבו אתם עומדים בפני בחירה ביעד הטיול. הבחירה ביעד עשויה להיות קשה ומבלבלת לנוכח המבחר הרב של היעדים התיירותיים. המדריך הבא ינסה להאיר קצת אור בנושא כדי שהטיול הבא שלכם יהיה שונה וייחודי מכל טיול אחר וייצרב בזיכרונכם לטובה.

מתפרעים בטבע הפראי של מונטנגרו

בדרום אירופה, בחלקו המערבי של חבל הבלקן שוכנת מדינה הררית קטנה וקסומה ששמה מונטנגרו. מונטנגרו טרם כבשה בסערה את הישראלים (אבל אנחנו נותנים לכך זמן מוקצב), כך שסביר להניח שתתהלכו ברחובותיה האותנטיים מבלי שהשפה העברית תתנגן בקצב מהיר, בדומה למדינות אירופה האחרות. מדובר ביעד המשלב תרבות עתיקה לצד מודרניזציה, כפרים קסומים ששמרו על המסורת האותנטית שלהם ונראה שקפאו בזמן ובעיקר הרבה מאוד טיולי טבע עצרי נשימה. שמרו את העקבים בבית, משום שבטיול זה תזדקקו בעיקר לנעלי הליכה נוחות שישמשו אתכם בהצלחה במהלך טיול למונטנגרו.

מתאהבים באקזוטיות החייתית של טנזניה

טיול לטנזניה נחשב לגן עדן עבור מטיילים משום שמדובר במדינה גדולה שתענה בהצלחה על העדפות הטיול של כל מטייל. בשל גודלה של טנזניה, מזג האוויר אינו אחיד כך שתוכלו לבחור לכם יעד מועדף בהתאם למזג האוויר האהוב עליכם לטיולים ולמועד נסיעתכם. אם אתם חובבי טבע על כל הנכלל בו, החל מנופים פראיים ועד לחיות בר אקזוטיות שלא ניתן לראות בשום מקום אחר, תוכלו להתרשם בהנאה מרובה ועוצרת נשימה מטיולי הספארי בטנזניה שיאפשרו לכם לצפות במסעות נדידת החיות לצד המלטות מרגשות. אם אתם מחפשים טיול רגוע לבטן-גב, תוכלו לבחור באחד מאיי טנזניה ובחופיהם הצלולים.

מעלים אדרנלין בקוסטה ריקה הטרופית

במרכז אמריקה שוכן יעד קסום בשם קוסטה ריקה שמצליח לענות על כל הדרישות הנדרשות מחופשה טרופית ואקזוטית – אטרקציות מאתגרות לצד נופים שלווים ורגועים, רצועות חוף עוצרות נשימה שנראות כגלויה שהתעוררה לחיים לצד מאות ואלפי זנים של חיות מרתקות וצבעוניות שכדאי מאוד לתפוס במצלמה. לחובבי ההרפתקאות יתאים טיול לקוסטה ריקה במבחר אטרקציות מדליקות כמו טיולי ג'יפים בג'ונגל, רפטינג סוער וגלישת אומגה בין יערות הגשם שתגרום לכם להרגיש חיים יותר מתמיד.

מתענגים על התרבות, הנופים, האוכל והיין בגאורגיה

במרחק טיסה קצרה, אנחנו מוצאים את גיאורגיה, יעד מופלא ורב-גוני. טיול לגאורגיה יזכה אתכם בהיכרות קרובה עם התרבות המרתקת והכנסת האורחים הגיאורגית המפורסמת. חובבי הטרקים יוכלו לצעוד בנופיה הקסומים של גיאורגיה ולספוג הרבה נופים ירוקים, הרריים ומגוון אגמים, מפלים ונהרות. חובבי האוכל יוכלו ליהנות מטיולי יקבים שיתסיסו לכם את היום עם יינות משובחים וישתלבו נהדר עם מגוון הגבינות הטעימות הקיימות במדינה. אם אתם מחפשים יעד זול לטיול סקי, תוכלו לגלוש על מדרונות ההרים המושלגים הנצבעים בלבן טהור בעונות החורף המושלגות.

טסים לטיול פראי עם רוח פראית

רוח פראית Wild Spirit נולדה מתוך תשוקה עזה לפרוץ את גבולות המטיילים ולהשרות עליהם השראה להעז, לחלום, לדמיין וגם להגשים ולממש. הטיולים המאורגנים של רוח פראית נתפרים במיוחד ובמדוקדק עבור צרכי המזמינים כדי שישברו את השגרה, יחוו, יתנסו, יכירו ויעזו. מטרת הטיול היא להותיר חותם עמוק ומשמעותי בליבם של המטיילים, לחבר בין מטיילים זרים מכל קצות הארץ המתאגדים סביב תשוקתם לטיולים ולהכניס תשוקה לחייהם. את המחלקות השונות בחברה מנהלות נשים שנדבקו בחיידק הטיולים והתמחו בתחום הטיולים מתוך רצון עז להסב תשוקה, שמחה והנאה לחייהם של האנשים. קיימים מבחר טיולים ואירועים רבים המתקיימים בארץ ובעולם, כמו טיולי נשים ועוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן