לנשום אוויר נקי בכל מקום

חברת מטלפרס ( Metalpress Smart Solutions) מספקת כבר למעלה מ-30 שנה פתרונות אוורור ומערכות לסינון רעלים ועשן
 

הוא נמצא אתנו בכל אשר נפנה, שקוף אבל משמעותי מאוד לחיינו. אנו נוהגים לומר שאנו זקוקים לכסף, אוכל או בגדים חדשים כמו אוויר לנשימה, ואכן הוא ממלא תפקיד חשוב בקיומם של הצמחים ובעלי החיים. אך אם אנו יכולים להסתמך על האוויר הצח שבחוץ, כאשר אנו מצויים בתוך מבנה סגור, אנו נתקלים בקשיים לא מעטים. במקומות כמו מסעדות או קניונים מתערבב האוויר עם ריחות שונים כמו ריחות בישול של מאכלים טעימים. עקב זאת, נעשה האוויר דחוס וקשה לנשימה. כדי להתגבר על הבעיה הזו, בעלי עסקים רבים מזמינים את שירותי של חברה מקצועית כדי לספק מפוחים.

הכוח של המפוח

המפוח הוא כלי משוכלל המוציא מחלל החדר את האוויר הדחוס ומזרים אוויר חדש ונקי פנימה. אלה שלושה סוגי מפוחים עיקריים שכדאי להכיר:
  • צנטריפוגליים – מדובר במפוח מאסיבי במיוחד המתאים למקומות גדולים כמו מפעלים ותעשיות שבהם יש צורך בהוצאה מאולצת של האוויר המזוהם. המפוח הצנטריפוגלי נקרא כך בשל הכוח הרב שהוא מפעיל כדי להוציא את האוויר החוצה, כוח המדמה פעולה של יניקה.
  • ציריים – בניגוד למפוחים הצנטריפוגליים המאסיביים, מפוחים ציריים קטנים הרבה יותר ודומים בצורתם למאווררים. הם מאפשרים למשתמשים בהם לחסוך באנרגיה ומספקים פתרון אוורור טוב ואיכותי למקומות קטנים כמו בתים פרטיים, חנויות פינתיות או מקלטים.
  • אינדוקציה – מפוחים מסוג אינדוקציה הם מפוחים חזקים המתאימים להוצאה מאולצת של אוויר. בדומה למפוחים הצנטריפוגליים, הם מתאימים למקומות הומי אדם כמו אולמי אירועים או מסעדות גדולות. מפוחי אינדוקציה הם בעלי מראה אסתטי, ניתן להתקין אותם בקלות והם מאפשרים לחסוך באנרגיה רבה.

המערכת שתגן במקרים של שריפה

מערכות שחרור עשן הן הפתרון הטוב ביותר במקרים שבהם נשמעת אזעקת השריפה בזמן אמת. כאשר יש שריפה בבניין, אחת הסכנות הגדולות ביותר היא שאיפת עשן. רעלי העשן המצטברים בגופו של האדם עלולים לפגוע בו עוד לפני שהאש עצמה תגיע אליו. למרבה המזל, היום קיימות טכנולוגיות שונות המסייעות לעשן לצאת החוצה. אחת הטכנולוגיות האלה היא חלונות עשן הנפתחים באופן אוטומטי כאשר פורצת שריפה. כמו כן, מערכות שונות, כדוגמת מערכות יניקת עשן או מפוחי עשן מוציאים את האוויר המזוהם כלפי חוץ ומאפשרים לאוויר הנקי לחדור פנימה. מערכות אלה מותקנות במקומות שונים כדוגמת לובי בבית מלון או חדר האוכל באולם.

מסננים את הרעלים

תעשיות ומפעלים רבים עובדים לא פעם עם חומרים מסוכנים. הגזים הרעילים המצטברים באוויר עלולים לפגוע בבריאותם של העובדים ובמקרים מסוימים אף לגרום לחנק. כדי למנוע נזקים ניתן להתקין מערכת סינון משוכללת אשר תדע להוציא את הגזים הבעייתיים ותזרים אל חלל המפעל אוויר נקי. על מנת לעמוד בכל תאי הבטיחות, מזמינות תעשיות רבות מערכות סינון אלה. מערכת הסינון המשוכללת מסננת את האוויר הרעיל בדרך בטוחה באמצעות שקיות אטומות.

בוחרים את החברה הנכונה

רכישת מערכות לסינון רעלים או מערכות שחרור עשן אינה עניין של מה בכך. כמנהלים האחראיים על העובדים ועל הלקוחות המצויים במבנה, עליכם לספק להם את הטוב ביותר. משום כך, חשוב לפנות לחברה מקצועית המספקת פתרונות אמינים ואיכותיים. נסו לאסוף כמה שיותר המלצות ולחקור על החברה קצת יותר ברחבי רשת האינטרנט, לפני שאתם פנים אליה ישירות.

חברת מטלפרס ( Metalpress Smart Solutions) מספקת כבר למעלה מ-30 שנה פתרונות אוורור ומערכות לסינון רעלים ועשן עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. בזכות המערכות המשוכללות יכולים אזרחים רבים בישראל להתנהל בתוך מבנים בבטחה ולישון בשקט במיטותיהם, בידיעה שברגע האמת הם יהיו מוגנים מפני נזקי שריפה או חדירת רעלים אל תוך חלל החדר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן