צוללים אל ממלכת הכותנה

חברת כותנה*כותנה בע"מ מייצרת ומייצאת בהצלחה מצעים, שמיכות ובגדים למבוגרים, ילדים ותינוקות העשויים מבדי כותנה
אחד מהדגשים החשובים ביותר לרווחת חיינו הינו הקפדה על שינה נכונה. שינה מפנקת אינה פינוק, אלא צורך בסיסי קיומי ביותר. שינה יעילה מספקת לנו מרגוע ללחצי החיים, מאפשרת לנו להטעין את מצברי גופנו המתרוקנים, מסייעת בתהליך החלמה כאשר אנו חולים או פצועים, ותורמת להקלה על מכאובים נפשיים. לכן, חדר השינה האינטימי שלנו נחשב לאחד החדרים החשובים ביותר בבית. ובשל כך, עלינו לספק לחדר את התנאים הנדרשים כדי לצלול לשינה קסומה וחלומית. שינה טובה מתחילה ונגמרת במצעי מיטה מפנקים. המדריך הבא יסייע לכם בבחירת המצעים האיכותיים והמעוצבים ביותר כדי שתיהנו מחדר שינה מפנק ושיקי.

איך בוחרים מצעים?

מבחר המצעים הוא רב ומגוון, כך שכל אדם יכול לברור ולהתנסות עד שימצא את המצעים החביבים עליו. ההמלצה היא לבחור במצעים אורגניים שיספקו לגוף מגע מלטף ועדין. אנשים בעלי אלרגיות שונות זקוקים למצעים תומכים יותר כמו מצעים היפו אלרגניים. מצעים אלו עשויים מ-100% בדי כותנה אמתיים, שאינם עשויים מחומרים מעובדים ועלולים לעורר תגובות אלרגיות שונות, ומסייעים להיפטר מאחד האויבים הגדולים ביותר של האלרגנים – קרדית אבק הבית. כאשר בוחרים מצעים אורגניים והיפו אלרגניים, חשוב מאוד לוודא כי הם אכן מיוצרים מבדים אורגניים, ידידותיים לאדם ולסביבה ועמידים לטווח הארוך. מצעים כאלו עשויים לעלות יותר, אך הם נשמרים לאורך זמן, אינם מתבלים או נשחקים ושורדים את מכונת הכביסה בהצלחה לטווח הארוך מבלי שצבעם משתנה.

על טריקו, מצעים ומה שביניהם

מצעי טריקו עשויים מבד כותנה משובח קליל ואווירי המתאים במיוחד לעונת הקיץ. הקיץ הישראלי ידוע בחומו הכבד ולכן חשוב לבחור במצעים הסופגים זיעה, אווריריים ונעימים למגע עורנו, ובדיוק על התנאים הללו עונים מצעי הטריקו. סדיני טריקו נמתחים בקלות על מזרון המיטה, אינם מתקמטים ומקנים לחדר השינה מראה אסתטי, מסודר והרמוני. מצעי טריקו עמידים לאורך זמן, אינם מתבלים ומבטיחים לכם חווית שינה ברמת איכות גבוהה. מצעי טריקו מגיעים במבחר רב של צבעים כדי שכל אחד יוכל לישון במצעים הצבעוניים האהובים עליו.

מצעים לקטנטנים

בשעה טובה ומוצלחת, הצטרף למשפחתכם נצר חדש, תינוק או תינוקת קטנטנים ומקסימים. כאשר אנחנו מעצבים את חדר הילדים אנחנו בוחרים בקפידה כל מוצר ומוצר כדי שיספקו את מלוא האיכות המפנקת הנדרשת לילדינו האהובים. ובשל כך, חשוב לבחור במצעי שינה האיכותיים ביותר שלא יסכנו, חלילה, את בריאותו של התינוק. תינוקות רכים בשנים רגישים למדיי לכל פגע או חולי, ולכן מצעים היפו-אלרגניים יבטיחו את בריאותם. מצעים לתינוקות צריכים לענות על מדדי האיכות הגבוהים ביותר, למנוע הצטברויות של בקטריות ומזיקים ולצמצם למינימום את הסיכוי לאלרגיה או רגישות לעור. כך תוכלו לוודא שהנסיך או הנסיכה שלכם ישנו בשלווה וברוגע.

מעצבים, מדפיסים ונהנים

תחום עיצוב הפנים מתחדש תדירות ומפגיש אותנו עם חידושים מעניינים. אחד החידושים המודרניים יותר הוא הדפסה על בד. הדפסה על בד וטקסטיל מאפשרת לנו לבחור בשלל עיצובים שונים ומיוחדים המשפרים את מראה הבית ומספקים נגיעת עיצוב ייחודית. מלבד הדפסה על מצעים, תוכלו למצוא גם הדפסה על כריות. כריות מעוצבות אלו הופכות את הבית לאופנתי ומעוצב שנראה שיצא מקטלוג עיצוב פנים. כאשר בוחרים מוצרים מודפסים, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה, המדפיסה בטכניקות המשוכללות ביותר על הבדים העמידים והאיכותיים ביותר.

כותנה*כותנה בע"מ דואגים לעסק שלכם

חברת כותנה*כותנה בע"מ מייצרת ומייצאת בהצלחה מצעים, שמיכות ובגדים למבוגרים, ילדים ותינוקות העשויים מבדי כותנה 100% מצרית סרוקה, בדים אקולוגיים, ידידותיים לסביבה העונים על האיכות הגבוה ביותר. חברת כותנה*כותנה בע"מ מייצאת את מוצריה, בין היתר, לארה"ב ולגרמניה. אם אתם מעוניינים לשלב בעסק שלכם מוצרי בדים איכותיים ביותר, ולחסוך מכם את הצורך להתרוצץ ולחפש אחר ספקים, תוכלו לבחור בחברת כותנה*כותנה שתעצב ותייצר תחת שם המותג שלך, כל מוצר טקסטיל שתבחר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן