לממש את החלום האירופאי

בריגיטה אייקלמן - הוצאת דרכון אירופאי
טיולים ליבשת אירופה מפגישים אותנו עם תמהיל מיוחד וקסום של תרבות היסטורית עשירה, עתיקות לצד מודרניזציה, תרבויות מתפתחות לצד כפרים אותנטיים שנראה שהזמן בהם עצר מלכת. המעבר לאירופה קוסם לישראלים רבים, שמחליטים לממש את זכאותם לאזרחות אירופית נוספת המתווספת לאזרחות הישראלית המשמעותית והחשובה. הונגריה נחשבת ליעד אירופי מפותח ומשגשג מאז הצטרפותה לאיחוד האירופאי משנת 2004 והודות לחוק השבות, תוכלו להוציא דרכון הונגרי ולממש את החלום האירופאי.

כל מה שעליכם לדעת על האזרחות ההונגרית

אזרחות הונגרית מזכה בדרכון אירופאי התקף בכל המדינות הכלולות באיחוד האירופי ומעניק את היתרונות הרבים הבאים:
  • נהנים ממעמד סוציאלי שווה זכויות לאזרחי אירופה
  • נעים בחופשיות בכל עשרים ושמונה מדינות האיחוד – דרכון אירופאי יבטיח לכם שהבידוק הביטחוני יהיה פשוט ומהיר יותר כאשר תרצו להיכנס לאחת המדינות באירופה.
  • חולמים ללמוד באירופה? דרכון אירופאי יאפשר לכם ללמוד בכל מוסדות ההשכלה הגבוהה. מוסדות ההשכלה הנחשבים מושכים סטודנטים רבים מכל העולם שנהנים מלימודים גבוהים ואיכותיים המועברים על ידי טובי המרצים בעולם. באמצעות הדרכון האירופי תוכלו לרכוש השכלה בעלויות נמוכות במיוחד. בנוסף, אחדות ממדינות אירופה מקנות מלגות ייחודיות שיאפשרו לכם ליהנות מדמי מחייה וקיום.
  • עובדים באופן חוקי באירופה – דרכון אירופאי מעניק לכם את הזכות החוקית להשתלב בשוק העבודה באירופה. ללא דרכון אירופאי או אישורי עבודה, העבודה באירופה נחשבת ללא חוקית ובמידה ועובדה זו מתגלה, האנשים העוברים על החוק יגורשו מהמדינה ויוגבלו מאוד בעתיד.
  • עוברים לגור באירופה – מעוניינים לשנות אווירה ולראות עולם? באמצעות הדרכון האירופאי, תוכלו לעבור לגור באירופה ולטעום מאווירת החיים האירופאית המיוחדת.
  • סוחרים בנדל"ן בינלאומי – אם מכירות ונדל"ן זורמים בדמכם, תוכלו להשתלב בשוק סחר הנדל"ן ולרכוש ניסיון עבודה רב מאוד.
  • נכנסים באופן חופשי יותר לארצות הברית

בעלי דרכון אירופאי? אתם פטורים מוויזה לארה"ב

כדי להיכנס לגבולותיה של ארצות הברית וליהנות משפע ההזדמנויות שארה"ב מגלמת, על אזרחי ישראל לפתוח בתהליכי הוצאת ויזה. מדובר בתהליך ביורוקרטי מתיש ומייגע הדורש המצאת מסמכים רבים, ראיון בשגרירות ארה"ב בישראל ועוד. בעלי דרכון הונגרי כלולים בתכנית הפטור מוויזה המקנה אישור ESTA. ESTA הינה מערכת ממוחשבת המנפיקה אישורים לעלייה למטוס ודריכה על אדמת ארה"ב. בארה"ב יפגוש אתכם פקיד הגירה והוא ייתן את אישורו לצורך מטרת ביקורכם בארה"ב. ESTA מקנה אישור שהייה בארה"ב למשך 90 יום למטרת קונקשן, עסקים או תיירות.

איך מוציאים אזרחות הונגרית?

אזרחות הונגרית תינתן רק למי שעומדים בקריטריונים לזכאות, כאשר מדובר בילידי הונגריה וצאצאיהם. תהליך הוצאת האזרחות דורש התמודדות עם הליכים ביורוקרטיים, הדורשים המצאת מסמכים המוכיחים את זכאותכם לדרכון הונגרי. כלל המסמכים והטפסים נדרשים להיות כתובים בשפה ההונגרית. את המסמכים עליכם להגיש לשגרירות הונגריה בישראל. מלבד המסמכים, תידרשו גם בראיון בהונגרית שיבדוק את יכולות השפה ההונגרית שלכם. תהליך הוצאת הדרכון אורך בין שנה לשנה וחצי. אם אתם מעוניינים לקצר בזמנים, למקסם את סיכוייכם לקבל אישור חיובי לקבלת הדרכון, חשוב שתיוועצו באיש מקצוע המומחה בתחום הוצאת דרכונים הונגריים.

בריגיטה אייקלמן – מלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לאישור המיוחל

בריגיטה אייקלמן היא בעלת 10 שנות ניסיון ענפות בכל הקשור להוצאת דרכון ואזרחות הונגרית, הודות לשנות עבודתה בשגרירות הונגריה בישראל. בריגיטה תטפל בכל בקשה על הצד הטוב ביותר ותעניק את מלוא תשומת ליבה לתהליך. תהליך הוצאת הבקשה מתחיל בבדיקת זכאות, בה היא תעריך אם אתם עומדים בקריטריונים. בהמשך, בריגיטה תסייע לכם להמציא מסמכים או לשחזר מסמכים שאבדו ולתרגמם לשפה ההונגרית. לאחר מכן, בריגיטה תלווה אתכם באופן אישי אל שגרירות הונגריה בישראל. אפשרות נוספת כדי להאיץ את תהליך הבקשה היא להצטרף לבריגיטה לטיסת יום אחד בהונגריה, בה תגישו את הבקשה ישירות למוסדות ההונגריים המטפלים בכך. הדרכון צפוי להגיע תוך חמישה חודשים בתהליך זה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן