העתיד כבר כאן: נפלאותיו של הבית החכם

בית חכם של חברת גרבר תקשורת וביטחון בע"מ
הטכנולוגיה החדשנית הקיימת בימינו מביאה אלינו את המדע הבדיוני. פיתוחים בתחום הבית החכם מאפשרים לנו לבצע פעולות שעליהם יכלו אבות אבותינו רק לחלום או לקרוא בספר פנטזיה מרתק. כך למשל, אם אנחנו מתכוונים לצאת מהחדר כשאנו נושאים עמנו כלים מלוכלכים אל המטבח, איננו צריכים ללחוץ על המתג החשמלי באמצעות האף או המצח כדי לכבות את האור. החיישנים המותקנים במסגרת הבית החכם רגישים אל נוכחותכם, והם יגרמו לאור להיכבות באופן אוטומטי ברגע שיוצאים מהחדר.

כל היתרונות בבית חכם אחד

בעבר רק אנשים עמידים יכלו להשתמש בטכנולוגיה החכמה. אך אט אט גם אנשים מן השורה יכולים ליהנות ממכשירי בית חכם. בעתיד הלוא רחוק כל כך לכל אחד מאתנו יהיו מכשירים חכמים אשר יהפכו את חיינו לנוחים יותר. ובינתיים, נוכל להתפעל מהיתרונות שמציעה הטכנולוגיה הזו:
  • קל להתקנה – כדי להתקין את הטכנולוגיה האלחוטית, אין צורך לפרק את תשתיות החשמל בבית, לנתק כבלים ולהשבית את הפעילות הביתית למשך שעות ולעתים אף ימים. צוות מקצועי יתקין את ההתקנים החכמים בקלות וביעילות.
  • טכנולוגיה ירוקה – בית חכם מאפשר לדיירים לשמור על כדור הארץ ועל הדרך גם לחסוך בהוצאות. המערכות החכמות מנטרות את צריכת המים והגז בבית, כמו גם דואגות לחסוך בחשמל באמצעות כיבוי אוטומטי של מכשירי חשמל או אמצעי תאורה. כך שבפעם הבאה שאתם ממהרים בדרך לעבודה, אינכם צריכים לשבור את הראש במטרה להיזכר אם כיביתם את האור בסלון.
  • פתרון טוב לשומרי המסורת – דיירים רבים בישראל נאבקים בכל שבת וחג עם שעון השבת הפשוט כדי להגדיר את השעה הרצויה עבורם לכיבוי והדלקה של מכשירים שונים בבית. מכיוון שלא תמיד ניתן להתקין שעונים חכמים בכל רחבי הבית, נאלצים שומרי המסורת להשאיר את האור בחדר האמבטיה או בסלון ולבזבז חשמל. בית חכם, לעומת זאת, מאפשר למשתמשים להגדיר את שעת הכיבוי וההדלקה של המכשירים בכל רחבי הבית.

פרוטוקול תקשורת משלו

מכיוון שמכשירים המבוססים על טכנולוגיית הבית החכם פועלים על גבי רשת אלחוטית, ניתן היה לחשוב כי הם מתנגשים עם רשת ה-Wi-Fi הביתית, אך לא כך הדבר. למעשה, הבית החכם פועל על גבי פרוטוקול אחר לגמרי הנקרא Z wave. פרוטוקול תקשורת זה פועל על מתח נמוך, ולכן אינו מתנגש עם רשת האינטרנט הביתית.

לא רק חכם, אלא גם יפה

מוצרי הבית החכם תורמים רבות לשיפור רמת החיים שלנו, אך בכך לא מסתיימת תרומתם. מתג חכם, למשל, מעניק לבית מראה חסכני ואסתטי, ומתאים במיוחד לאנשים הדוגלים בעיצוב המודרני. המפסק המעוצב מחליף בהצלחה את מפסקי הפלסטיק הפשוטים הפוגעים בהרמוניה העיצובית של הבית. וכמובן, בנוסף לעיצוב לא נוכל לשכוח את הפונקציה של כל מתג. מפסק חכם לדוד, לדוגמה, מאפשר לכם לכבות או להדליק את הדוד באמצעות הרשת האלחוטית, לקבוע שעות כיבוי והדלקה, ליצור פרופילים עבור דיירי הבית ואף להפעיל אותו מרחוק באמצעות הטלפון הנייד. כך שאם אתם נמצאים בדרך מהעבודה ומפנטזים על מקלחת חמה ונעימה, אינכם צריכים לחפש את בני הבית כדי לבקש מהם להדליק את הדוד. תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי.

עם טכנולוגיה כזאת לא עוזבים את הבית

כמו בכל דבר, גם כדי להתקין מכשירים חכמים יש צורך לפנות למקצוענים. חברת גרבר תקשורת וביטחון בע"מ מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים איכותיים שיוכלו לשדרג לכם את הבית ולעורר קנאה בקרב השכנים, כי לראשונה – הדשא שלכם יהיה ירוק יותר. כאן תוכלו למצוא מוצרים שונים שיאפשרו לכם לשלוט על תריסים, גופי תאורה או מכשירים חשמליים מבלי לקום מהכיסא.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן