שוברים שגרה עם מופע קסום ומטריף חושים

אמן החושים אסף ניסים
כאשר אנחנו מפיקים אירוע, אנו מעוניינים בכך שהוא יהיה מיוחד, מהנה, שונה וייחודי. משנה לשנה נהיה קשה להפיק אירוע קטן כגדול שישלב אטרקציה שתפתיע את הקהל ותתעלה על אטרקציות אחרות. אטרקציה טובה היא אטרקציה המשלבת אלמנטים שונים ומיוחדים, החל מהפתעה ועד להומור והחשוב מכל, מותירה בנו חותם. וזוהי מטרתו של אמן חושים הסוחף אחריו את קהל החוגגים והצופים באטרקציה קסומה ומלאה במסתורין.

מופע על חושי שייכנס לכם לראש

מופעי הקסמים, שהחלו עוד בתקופות קדם ושבו את לבם של אנשים באמצעות מיומנויות הטעיה וזריזות ידיים, איבדו את כוחם ברגע שהתגלו סודות ה"קסמים" וכי ה"על טבעי" הוא למעשה אחיזת עיניים. את תפקידו של הקוסם ירש אמן החושים והעלה את איכותו לרמה חדשה ובלתי נתפסת. אמן חושים הוא למעשה מנטליסט. מנטליסט, בשונה ממדיום הטוען כי הוא משתמש באמצעים על-טבעיים, משתמש ביכולות מנטליות מוגברות המתבססות על תחומים שונים, החל מתחומי האילוזיה והסוגסטיה, היפנוזה, קריאה שפת גוף וקריאה קרה, עולם הפסיכולוגיה, יכולות שכנוע ועוד.  באמצעות היכולות הללו אמן החושים יוצר מופע על חושי מפליא, מרהיב ובעיקר עוצר נשימה. מופעים על חושיים יתנו לכם את התחושה העל טבעית שאמן החושים נכנס לראש שלכם הלכה למעשה ושלף ממנו פיסות מידע. מופעים מרתקים אלו כוללים בדרך כלל קריאת מחשבות, הזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה ועוד.

למי מתאים מופע על חושי?

מופעים על חושיים יתאימו לכל המעוניינים לשבור את שגרת חייהם, למצוא את הקסום והמסתורי בחיים וליהנות מאטרקציה שונה, ייחודית ומהנה. המופע ישתלב נהדר בחגיגות האירועים הבאים:
  • ערב גיבוש לעובדים אם אתם מחפשים אחר רעיונות לערב גיבוש בלתי נשכח, מופע על חושי עליו מנצח אמן חושים, יסייע לכם להתגבש וליהנות. ערב גיבוש עובדים הוא הזדמנות נהדרת להוקיר את עבודתם הנאמנה והמסורה של עובדיכם, לספק להם הזדמנות לעצור משגרת העבודה המלחיצה, להטעין מצברים ולנוח בסביבה שונה מהסביבה השגרתית שלהם. זו גם הזדמנות נהדרת לעובדי החברה להכיר זה את זה במופע מהנה שישבור את הקרח בקלות עם תרגילים על חושיים ומלאים בהומור. היו בטוחים שעל ערב הגיבוש הזה ימשיכו לדבר עוד זמן ממושך ושהוא ייצור סטנדרט איכות גבוה שיהיה מאוד קשה להתעלות עליו.
  • חגיגת המצוות – לא מזמן הילדה הקטנה שלכם זחלה ברחבי הבית וכיום היא עומדת להפוך מילדה לנערה המקבלת עליה את עול המצוות. כל נער ונערה המגיעים לגיל המצוות מעוניינים לחגוג את הגיל המיוחד בחגיגה מטריפה ומהנה לעיני כל חבריהם לשכבה. אמן חושים יבטיח לכם מסיבה בלתי נשכחת עם הרבה קריאות התפעלות ברחבי הקהל. זו גם הזדמנות נהדרת להתגבש עם חברי השכבה והכיתות השונות באמצעות משימות משעשעות ומהנות שיעברו בניצוחו של מנטליסט.
  • ימי הולדת למבוגרים – בעלך היקר עומד לחגוג יום הולדת ואת מעוניינת להבטיח לו חגיגה בלתי נשכחת בקרב חבריו ואהוביו? אתה מעוניין להפתיע את אשתך היקרה עם חגיגה משובחת ומפתיעה שהיא תנצור בליבה לנצח? מופע על חושי יבטיח לכם חגיגת יום הולדת מפתיעה, מיוחדת, הומוריסטית ושנונה.

אמן החושים אסף ניסים – מהמרקע בסלון אל האירוע שלכם

סביר להניח ששמעתם על שמו בעבר או אולי ראיתם אותו מופיע על המרקע שלכם במגוון תכניות טלוויזיה. וכעת, גם אתם יכולים להזמין את אסף ניסים, רב-אמן בינלאומי, הכובש וסוחף את הקהל במופע מקורי וייחודי. אסף פיתח מופע טלפתי מוסיקלי שבו כל חמשת החושים שלכם פועלים במשך שעות נוספות ומאותגרים תכופות. באמצעות נגינה על 8 כלים שונים, אסף ייצור רגעים מיוחדים ובלתי נשכחים, בהם הוא יקלוט בחושיו המחודדים פיסות מידע שאדם פשוט שאינו התמחה בתחום הטלפתיה והמנטליזם, לא היה מצליח לעשות זאת.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן