חוגגים את החיים עם קייטרינג טעים

קייטרינג Meating
החלטתם לערוך אירוע חשוב ומרגש, ישבתם שעות על גבי שעות בתכנון ובהפקה האירוע תוך צמצום המטלות השונות ברשימת המטלות – סיננתם מוזמנים, בחרתם אולם או מקום אחר לערוך בו את האירוע, בחרתם באטרקציות שישלהבו את הקהל עד שהגעתם לאחת המשימות החשובות ביותר – הבחירה בקייטרינג. מזון, בשל היותו מצרך בסיסי למחיה, נהיה לחלק בלתי נפרד מרוב תחומי חיינו, החל ממפגש סעודת חברים, סעודות שישי, סעודות חג או סעודות באירועים. אם אתם קצובים בזמן, חסרי היכולת לבשל ולאפות מזון לקהל גדול של סועדים או מעוניינים לחסוך מכם את שעות העמידה המרובות והמאומצות על הרגליים בבישולים לאירוע, קייטרינג בשרי לאירועים או קייטרינג חלבי, יקל עליכם בהפקה ויבטיח לכם אירוע מוצלח, מהנה ואיך לא, טעים.

חגיגת בשרים מעושנת

קייטרינג בשרי בצפון מאפשר לכם מגוון אפשרויות בחירה בין מנות בשריות משובחות שונות הנצלות בקפידה ובטכניקות הכנה משוכללות. סעודה המורכבת ממנות בשריות נחשבת למשובחת, איכותית ומשביעה, ותתאים בהצלחה מרובה לאירועים הבאים:
  • חתונה אינטימית – חתונה אינטימית עם היקרים לנו מכל מאפשרת להשקיע בהפקת האירוע ולבחור בקייטרינג בשרי טעים במיוחד שיענה בהצלחה מרובה על ציפיות הסועדים. בסופו של דבר, אחת המנות המצופות ביותר בתפריט החתונה היא המנה הבשרית העיקרית.
  • יום הולדת – מעוניינים לערוך חגיגת יום הולדת מושקעת לאחד ההורים או הסבים האהובים עליכם? החלטתם לכנס את כל הקרובים והחברים הטובים כדי לציין את יום הולדתכם? חגיגת בשרים תתאים לכל חגיגת יום הולדת הנערכת בצהריים או בערב. את הבשר תוכלו "להוריד" בגרון עם בקבוק יין חגיגי שיאפשר לכם להשיק כוסות לחיי חוגגי יום ההולדת.
  • אירוע בסימן של בריאות – אם החלטתם להפיק אירוע מוקפד עם תפריט אכילה בריא שיאפשר לשומרי המשקל לאכול בהנאה ללא נקיפות מצפון, אזי קייטרינג בשרי הוא אפשרות נהדרת. לבשר ישנן סגולות ואיכויות רבות התורמות לבריאות הגוף כל עוד אוכלים ממנו במידה ובצורת הכנה נכונה. בשר צלוי בהחלט עונה על הקטגוריה הזו.

חגיגת צלייה דרום-אמריקאית

קייטרינג אסאדו נחשב לקייטרינג איכותי, משובח, טעים להפליא וייחודי שאנו לא נתקלים בו בכל יום או בכל מקום. הבחירה בקייטרינג אסאדו תבליט את האירוע שלכם, תייחד ותשדרג אותו מאירועים אחרים. אבל לפני כן, מהו אסאדו? מדובר במושג הלקוח מהשפה הספרדית המסמל את שיטת הכנת הבשר (צלייה) ובהדרגה הושרש ומסמל גם את נתח הבשר. אסאדו בדרך כלל נעשה מבשר בקר הנצלה בטכניקה מיוחדת בה הוא מקבל את המרקם, הצבע והטעם הייחודי שלו. בשר האסאדו הגיע אלינו היישר מדרום אמריקה והוא נפוץ במדינות כמו ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה ועוד.

חגיגה חלבית וטעימה

אם אתם נמנעים מאכילת בשר מסיבות מצפוניות, אידיאולוגיות או סיבות בריאותיות, מעדיפים תפריט אכילה חלבי או מעוניינים לערוך אירוע בוקר-צהריים קליל, אזי קייטרינג חלבי יתאים לכם בהצלחה. תוכלו לבחור בתפריט אכילה חלבי וטעים המציע מגוון מנות פסטה משובחות, קישים נהדרים לצד קינוחים חלביים מעוררי תיאבון.

קייטרינג Meating – לאהוב את האוכל שלכם

Meating הוקמה בשנת 2007 כדי להציע קייטרינג איכותי ומשובח לחובבי האוכל. החברה מציעה קייטרינג במרכז הארץ לצד קייטרינג בצפון, כך שכל המעוניינים ליהנות מחגיגת בשרים דרום-אמריקאית משובחת מבלי לצאת מישראל, מסוגלים לעשות זאת. החברה מציעה חווית שירות ועשייה מושלמת המותאמת אישית לכל לקוח ולכל אירוע מתוך תשוקה ואהבה עמוקה לאוכל. החברה מציעה תפריט אוכל עשיר ומגוון, כדוגמת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים או קייטרינג חלבי כשר ומפנק, המוכן באמצעות טכניקות הכנת אוכל מתקדמות, ציוד חדשני ומשוכלל וצוות עובדים מסור ונאמן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן