לומדים להתנהל כלכלית נכון

איגור איסר, מאמן ויועץ מוסמך בתחום כלכלת המשפחה
 

המציאות הישראלית מפגישה אותנו עם קשיים רבים. משפחות רבות בארץ נמצאות במעמד הביניים ומטה ומתקשות לשרוד את החודש. מעל למיליון ילדים, בהתחשב בנתונים שנאספו לשנת 2016, חיים בעוני. למציאות הבעייתית הזו מתווספים פיתויים רבים המובילים להחלטות כלכליות בעייתיות ובסופו של דבר לתחושה שאין מוצא.

לצערנו, בתי ספר אינם מלמדים התנהלות כלכלית נכונה, וברגע שאנחנו בגירים דיו לצאת לשוק התעסוקה ולעבוד, אנחנו צוברים הרגלים כלכליים בשטח בכוחות עצמנו (או בהכוונת המשפחה) תוך ניסוי וטעייה. טעויות כלכליות עשויות בהחלט לעלות ביוקר ולהותיר אותנו עם בעיות לטווח הארוך. ייעוץ כלכלי אישי ולמשפחות מסייע לאנשים אבדי עצות למצוא את האור בקצה המנהרה, להיפטר מהרגלים כלכליים מוטעים, לרכוש הרגלים כלכליים נכונים ונבונים ובהדרגה לשפר את מצבם.

משנים הרגלים כלכליים אישיים

חלקנו מנהלים יומני הוצאות, מנסים לבחור בהוצאות ההכרחיות ביותר ועדיין מתקשים לשרוד את החודש. חלקנו האחר אינו מצליח לצאת מהמינוס. ייעוץ כלכלי אישי יאפשר לאנשים להיוועץ באיש מקצוע מוסמך שיסייע להם לצאת מצמתים כלכליים סבוכים, לרכוש הרגלים כלכליים נבונים ולהבין באופן מעמיק יותר את שוק הכלכלה שמשפיע על חיינו. אנשים ממוצעים מן השורה חסרי הידע הכלכלי הנכון, וזה עשוי בהחלט להשפיע עליהם.

כך, מאמן כלכלי יאפשר לכם ללמוד כיצד להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות, להחליט לגבי חלוקת המשכורת, כיצד ניתן לסגור את המינוס, ייעץ לכם לגבי לקיחת משכנתא והזדמנויות כלכליות להשקעה ועוד. ייעוץ כלכלי אישי הכרחי במיוחד לפני הרחבת המשפחה ויאפשר ליצור את השינוי הכלכלי הנדרש כדי ליצור תשתית בטוחה לפרנסת המשפחה.

לומדים לנהל תקציב משפחתי נכון

ייעוץ כלכלי למשפחות הכרחי למשפחות המתקשות לסגור את החודש ולצאת מהמינוס. משפחות רבות מבזבזות יותר מההכנסות החודשיות שלהן מבלי לקחת בחשבון כי יש לכך השלכות משמעותיות לטווח הקצר ובייחוד לטווח הארוך. כאשר ההוצאות גדולות מן ההכנסות, המשפחות נמצאות במצב של מינוס. את המינוס הן בדרך כלל מנסות לסגור באמצעות הלוואות, שנראה שמדובר בפתרון זמין, מידי וקל, אך הוא מתווסף לרשימת ההוצאות ובהדרגה מתחיל להכביד עם תשלומי הריבית. ייעוץ כלכלי למשפחות יאפשר לכם ללמוד על ניהול תקציב משפחתי נכון שיסייע לכם להיפטר מההרגלים הקודמים שלכם, יקנה לכם הרגלים כלכליים בריאים ויאפשר לכם להוות מודל לחיקוי עבור ילדיכם.

בנוסף, ניהול כלכלת המשפחה חשוב גם למשפחות המעוניינות להציב מטרות ויעדים עתידיים, כמו לשנות מקום עבודה, לפתוח עסק או להוסיף ילדים למשפחה.

איגור איסר – יאמן אתכם להצלחה

איגור איסר, מאמן ויועץ מוסמך בתחום כלכלת המשפחה, מסייע כבר מעל ל-10 שנים לאנשים עם בעיות וקשיים כלכליים מתוך שליחות אמתית לסייע, להשפיע לטובה ולהוציא אנשים ממעגל כלכלי חנוק. איגור איסר מסייע לניהול כלכלי אישי, משפחתי ועסקי לכל המעוניינים לרכוש הרגלים נכונים, להיוועץ באיש מקצוע כדי לקבל החלטות הרות גורל או ליצור שינויים עסקיים מוצלחים. פגישות העבודה עם איגור איסר מתבצעות באופן הבא:
  • פגישת היכרות ללא התחייבות – בפגישה הראשונה שאינה מוגבלת בזמן, אתם מקבלים הסבר על תהליך הייעוץ. אתם פורשים בפני המאמן את תמונת המצב שלכם ומעלים את הדילמות הפיננסיות, הקשיים והמצוקות שלכם. בסוף הפגישה אתם מקבלים הנחייה לאסוף נתונים ומסמכים לפגישה הבאה.
  • פגישת עבודה – לאחר הצגת המסמכים, נוצרת תמונת מצב ברורה יותר. בפגישה זו היועץ והמשפחה/היחיד מעלים סוגיות ודנים לגביהם.
  • הכנת התיק הכלכלי – היועץ מכין את התיק הכלכלי של הלקוח לאחר עיבוד כל המידע שהתקבל בפניו. הוא מנתח את הדילמה הכלכלית, יוצר מאזן תקציבי ומספר אלטרנטיבות לפעולות המשך.
  • פגישה סופית – בפגישה זו, שאינה מוגבלת בזמן, היועץ והמשפחה/היחיד נפגשים ומוצג בפניהם התיק הכלכלי. בפגישה זו מתקבלים הסברים מעמיקים, ותשובות לשאלות של בני המשפחה עד שלבסוף הם בוחרים מאחת האלטרנטיבות לתהליך ההתנהלות הכלכלית.

במידת הצורך, היועץ מלווה את המשפחה לאורך תהליך יישום התכנית הכלכלית בפגישות נוספות או בליווי מרחוק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן