מביאים את המוצר בזמן

חברת שליחויות - מתן שליחויות
בעידן הדיגיטלי שבו ניתן להזמין מוצרים מהחברות השונות מבלי לצאת מהבית, הדרישה לחברת שליחויות אמינה הולכת וגוברת. בין אם מדובר בחנות מקוונת המוכרת מוצרי קוסמטיקה, ובין אם מדובר בחברת הייטק אשר זקוקה לשירותי שליחויות כאשר היא מזמינה מוצר יקר כדוגמת רכיב ייחודי למחשב, כל חברה נעזרת בסופו של דבר בחברת שליחויות מקצועית. חברת השליחויות מציעה מגוון רחב של שירותים, בהתאם לצורכי החברות.

כוחו של עמיל מכס

עמיל מכס הוא איש מקצוע אשר יש לו הסמכה לייצג את היבואנים והיצואנים בשדה התעופה. אדם זה נעזר פעמים רבות בשירותיה של חברת שליחויות כדי להעביר מסמכים חשובים ממקום למקום. עמילי מכס מעדיפים להיעזר בשליחים מכמה סיבות. ראשית, השליחים המקצועיים יכולים לסייע בהליך של קליטת המכס – החל מהגעת המכס לישראל ועד העברתו ללקוח. שנית, תמיד קיימת דרישה להעביר מסמכים חשובים ורגישים ליבואן או היצואן כדוגמת תעודות או פרטי זיהוי של הנכס. ולבסוף, מכיוון שעבודתו של עמיל המכס מתבצעת בדרך כלל בנמל התעופה, הוא זקוק לעזרתם של שליחים מהירים ומיומנים אשר יכולים לאסוף את הסחורה ולהעבירה ללקוח.
ההפצה ככלי פרסומי
למרות ריבוי אמצעי הפרסום הטכנולוגיים הקיימים כיום – כדוגמת הקמת אתרי תדמית או פרסום פוסטים בפייסבוק – ישנם אנשים המעדיפים להפיץ חומר פרסומי בדרך הישנה והטובה – פליירים המגיעים היישר לתיבת הדואר של הלקוח הפוטנציאלי. הבוחרים בחברת שליחויות המציעה שירותי הפצה נהנים מיתרונות לא מעטים:
  • פרסומת אישית – פלייר המגיע אל תיבת הדואר של הלקוח מעניק לו יחס אישי. בניגוד לפרסומות הכלליות שאנו רואים בטלוויזיה או בבאנרים הקופצים במקרה שבו אנו גולשים באתר אינטרנט מסוים, הפלייר המעוצב והקטן מגיע במיוחד אלינו כדי להודיע על שירות חדש.
  • לא כולם שולטים ברזי הטכנולוגיה – בייחוד כשמדובר באנשים מבוגרים שאינם מרבים לגלוש באינטרנט. הפלייר יכול להודיע לכל אחד על ייחודיותו של העסק.
  • הפצה נקודתית – לעתים המטרה היא להפיץ שירות בשכונה, כדוגמת חנות ירקות, מסעדה פינתית או מספרה שנפתחה עד לא מזמן. במצבים אלה, הפצה באמצעות פליירים תהיה מועילה יותר. במקום לפנות לגולשים רבים באתר האינטרנט הרחוקים מהשירות, ניתן ליידע רק את תושבי השכונה שמבחינתם השירות רלוונטי יותר.
  • חוסכים בכסף – ישנם בעלי עסקים אשר אין באפשרותם לשלם עבור בניית אתר או פרסומת בטלוויזיה. משום כך, הם פונים לשירותי חברת שליחויות כדי שתסייע להם לפרסם את העסק.
  • הפצה מתוכננת – רשת האינטרנט מלאה במידע רב 24/7. לעתים דווקא ריבוי המידע גורם ללקוח שלא לרצות להשתמש בשירות. חברת השליחויות, לעומת זאת, יכולה לבצע הפצה מושכלת באמצעות חלוקת פליירים בשעות הבוקר או הערב, שעות שבהן הדיירים מציצים אל תיבת הדואר בדרכם לעבודה או בחזרה ממנה.

שליח בצמוד לעסק
הצמדת שליחים הופכת לשירות נפוץ בקרב ארגונים רבים. בעלי עסקים מעדיפים לעבוד עם שליחים מוכרים ולקבל שירות מהיר ואישי יותר. לאחר שנים של עבודה משותפת, הופך השליח לחלק מהארגון, ועם זאת המעסיק פטור מלשלם לו ביטוחים, הפרשות לקרן פנסיה או את הוצאות הדלק. כמו כן, שליח המכיר את החברה יכול לספק שירות נקודתי המתאים לה, כמו גם לפעול במהירות כאשר נוצרת בעיה או תקלה. המעסיקים ועובדי החברה מרגישים בנוח לבקש מהשליח לבצע שליחויות דחופות או מיוחדות.

מתן שליחויות היא חברת שליחויות ותיקה הפועלת בשטח משנת 1992. כאן תוכלו למצוא שירותים מקצועיים כדוגמת ביצוע הובלות דחופות, שירותי הצמדת שליחים לארגונים, שירותי דיוור והפצה ושירותים רבים נוספים. החברה ממוקמת במרכז הארץ ופועלת בעיקר בנמל התעופה בן גוריון ובאזור התעשייה של לוד. על אף זאת, שירותי מתן שליחויות מתפרסים על כל חלקי הארץ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן