מרהטים את המשרד בטוב טעם

קיוביק חנות לריהוט משרדי
הצלחה של עסק ותיק וחדש תלוי בגורמים רבים – ניהול נכון של העסק, עובדים נאמנים ומסורים, לקוחות קבועים ועסקאות משתלמות. אך ישנו גורם חשוב אחד שלא כולם מודעים אליו והוא הריהוט למשרד. עבור אנשים שמבלים במשרד במשך רוב שעות היום, חשוב להתאים כיסאות נוחים לישיבה ממושכת ושולחנות רחבים שעליהם ניתן למקם מחשב, ניירות ומסמכים, יומנים וכן את כוס הקפה של הבוקר. נוסף על כך, משרד מרוהט ומאורגן משדר יוקרה וייצוגיות. בעלי העסקים אינם מתביישים לערוך בו פגישות עסקיות חשובות ולארח את הבאים מבחוץ.

עורכים רשימת קניות

אתם נכנסים למשרד חדש? מזל טוב. כעת נותר לרהט אותו באמצעות רהיטים משובחים. לפני שאתם פונים לחנות הרהיטים הקרובה אליכם, כדאי לערוך רשימת ריהוט משרדי ולרכוש את הרהיטים המתאימים ביותר:
  • כסאות לישיבה ממושכת – מכיוון שהעובדים והמנהלים מבלים כ-8 שעות ביום בישיבה, חשוב לספק להם תנאי ישיבה נוחים ומותאמים. כיסאות מנהל וכסאות סטודנט, לדוגמה, הם כסאות נוחים המתאימים לישיבה במשך זמן רב. ניתן לווסת את הגובה שלהם בהתאם לגובה השולחן ומבנה הגוף של העובד. הכיסא כולל בדרך כלל גם משענות נוחות לידיים.
  • שולחנות – השולחן הוא חלק בלתי נפרד מהמשרד. ניתן להזמין שולחן עגול לישיבות או להפסקות קפה, וכן לרכוש שולחנות מרובעים וגדולים עבור פינות העבודה של העובדים.
  • דלפקי קבלה – הדלפקים משמשים בעיקר במוסדות שיש בהם קבלת קהל כדוגמת קופות חולים או בתי אבות. עם זאת, לעתים הדלפק יכול להיות שימושי עבור מנהלי חשבונות או מזכירות. בדרך זו קל יותר לטפל בפניות של עובדים. ניתן לבחור במגוון רחב של דלפקים: דלפק פינתי, דלפק זוויתי או דלפק מעוצב.
  • ארוניות ננעלות – הארוניות משמשות לאחסון מאובטח של חפצי העובדים, כמו גם לאחסון הציוד של המשרד. אלה יכולות להיות תיקיות ובהן מסמכים חשובים הנוגעים ללקוחות או מחשבי חדשים המחכים לעובדים עתידיים שיבואו. מומלץ לבחור תאי אחסון איכותיים, חזקים ומעוצבים אשר יתרמו למראה הכללי של המשרד.

קונים רהיטים מוזלים
במקרים מסוימים ניתן לרכוש ריהוט יד שניה במחיר מוזל. חברת רהיטים מקצועית יכולה להציע לכם רהיטים איכותיים במחירים זולים. עסקאות אלה משתלמות, למשל, במקרים שבהם אתם רוכשים רהיטים רבים. רהיטים יד שניה יכולים להעניק לכם הנחה משמעותית ולחסוך כסף רב. כמו כן, אם כבר רכשתם רהיטים יקרים למשרד וחסר לכם רק כיסא מזכירה או שולחן לאיש המכירות, תוכלו לרכוש רהיט מוזל.
מתייעצים עם מעצב פנים
אם המראה האסתטי של המשרד שלכם חשוב לכם, כדאי להתייעץ עם מעצב פנים כדי להתאים את הריהוט הנכון. המעצב המקצועי יכול להמליץ על סוג העץ המתאים לשולחן עבודה, כך שישתלב בהרמוניה עם הווילונות ומשחקי האור והצל שמסביב.
פונים אל החברה הנכונה
בחירת רהיטים היא נושא חשוב שיש להקדיש לו זמן ומחשבה. שכן, קניית רהיטים בחברה בלתי מקצועית עלולה לפגוע בעובדים ולגרום להוצאות גדולות עבור רכישת רהיטים נוספים. כיסא בלתי איכותי שלא עבר אישור אורתופדי עלול לגרום לעובד לכאבי גב, צוואר וראש ולפגוע בתפוקת העבודה שלו. נוסף על כך, רהיט באיכות ירודה עלול להישבר בקלות ולגרום לכם להוציא כסף על רהיט חדש. כדי לבחור ריהוט משרדי ראשון לציון או בכל עיר אחר בישראל, כדאי לאסוף המלצות ולברר אם מדובר בחברה אמינה. תוכלו לשאול חברים, לקרוא תגובות בפורומים לריהוט באתרי האינטרנט ולקרוא פוסטים בפייסבוק.

קיוביק דיזיין בע"מ היא חברה לריהוט משרדי המספקת רהיטים איכותיים למשרדי הייטק ולמשרדי החברות השונות. כאן תוכלו למצוא גם רהיטים יד שניה וליהנות ממחירים מוזלים וממבצעים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן