ללמוד להיות עובד טוב יותר

קבוצת גישות למצוינות
האם אתם מנהלים בחברה גדולה ומבוססת? או שאולי אתם עובדים שכירים וממלאים תפקיד חשוב בתחום השיווק, המכירות או הנהלת החשבונות? כך או כך, כל אחד מאתנו זקוק להנחיה והדרכה מדי פעם בפעם כדי לשפר את המיומנות שלנו כעובדים ולרענן נהלים חשובים. לשם כך קיימים מרכזים שונים ברחבי הארץ המספקים מגוון רחב של הדרכות לעובדים.

להדריך את העובדים

התפיסה הרווחת היא שהעובד לומד את רזי העבודה שלו "דרך הרגליים", כלומר – במקום עבודתו. עם זאת, הוא זקוק מדי פעם להכוונה וייעוץ מטעם אנשי מקצוע. משום כך, הדרכת עובדים חשובה לכל ארגון המעוניין להתפתח. לא זו בלבד שהדרכה נכונה משפרת את המיומנויות של העובד, היא גם מונעת מצב של שחיקה במקום העבודה ומאפשרת לבעל העסק לשמר את העובד הטוב. בהדרכה מתייחסים המלווים המקצועיים לכמה נקודות עיקריות:
  • עתיד העובד – כל עובד שואף להתפתח ולהתקדם לתפקיד בכיר יותר. בעזרת גישה מקצועית נכונה, ניתן לתכנן את עתידו של העובד בחברה, בהתאם לציפיותיו מבחינת שכר וקידום.
  • בניית תכנית – אין די בהצבת מטרות ושאיפות, אלא יש גם צורך להגיע אליהן. כדי לעשות זאת המלווה והעובד בונים יחדיו תכנית מסודרת להגשמה עצמית.
  • מיומנויות – הדרכה לעובדים מקנה לעובד את המיומנויות שלהן הוא זקוק, בהתאם לתפקיד שבו הוא נמצא – בין אם מדובר באיש מכירות שצריך להיות אסרטיבי מול הלקוחות, ובין אם מדובר באיש תמיכה טכנית אשר צריך לדעת להרגיע את הלקוח הזועם.
  • ערכי הארגון – כדי להיות עובד טוב יותר, יש צורך להכיר את הערכים של הארגון. היועץ המקצועי מדגיש את החשיבות של הערכת הארגון שבו נמצא העובד.

לומדים איך למכור
סדנת מכירות היא אחת הסדנאות המבוקשות ביותר בקרב ארגונים רבים, ולא בכדי. אנשי המכירות הם העובדים המביאים את הלקוחות לחברה, ובכך הם מסייעים בפיתוחה. עם זאת, למרבית העובדים אין כישורי מכירה מולדים, והם זקוקים להדרכה מקצועית יותר, התואמת את ערכי הארגון שבו הם עובדים. בסדנת המכירות לומדים העובדים להתמודד עם מצבים מורכבים שבהם הלקוח מסרב לשמוע על השירות המוצע להם, מפחתים מיומנויות ייחודיות באמצעות אימון אישי, לומדים כיצד ליצור רושם ראשוני נכון וטוב, נחשפים אל רזי אמנות השכנוע ועוד מגוון רחב של תחומי לימוד המסייעים להם בבניית הקריירה המקצועית שלהם.
כשהארגון גדל ומתפתח
לעתים יש צורך בהדרכת ארגון שלם כדי לקדם יעדים מקצועיים. ייעוץ ארגוני נועד לעזור למנהלים ולכלל העובדים בארגון לקדם את המטרות שהם הציבו לעצמם. במהלך הייעוץ המקצועי נחשף הארגון לטכניקות שונות המסייעות לו להגיע אל המטרה המיוחלת כמו גם להציע פתרונות יישומיים לבעיות מורכבות. הייעוץ הארגוני מושתת על שלושה יסודות עיקריים: המבנה ההיררכי של הארגון, התהליכים שעובר הארגון והגורם האנושי – העובדים והמנהלים הפועלים רבות כדי להתאים את המצב המצוי למצב הרצוי.
להעניק לעובדים ערך מוסף
כדי למנוע הישחקות של עובדים ולשמור על אווירה חיובית בארגון, מומלץ לכל מנהל לארגן מדי פעם הרצאות מעניינות. זו יכולה להיות הרצאה על פיתוח ואימון אישי או הרצאה משעשעת ומאלפת על יומו של העובד בארגון. כמו כן, זו יכולה להיות הרצאה מעניינת לאנשי מכירות שתחשוף בפניהם את סוגי הטיפוסים השונים של האנשים, והדרך המתאימה ביותר להשפיע עליהם, לגרום להם להקשיב ובסופו של דבר גם לרכוש את המוצר.

קבוצת גישות למצוינות מאמנת, מדריכה ומכשירה מנהלים בכירים ועובדים מן השורה ומסייעת להם להגשים את מטרותיהם באמצעות הרכבת תכניות משתלמות. צוות היועצים והמדריכים המקצועיים מציעים שורה ארוכה של אימונים אישיים, הדרכות והרצאות מהנות המיועדים לשפר את המיומנויות של כל העובדים באשר הם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן