לחייך בפה מלא

מרפאת שיניים שביט
עוד מילדותנו אמרו לנו המורים וההורים שצריך לצחצח שיניים ולהימנע מאכילת יתר של ממתקים כדי לשמור על שיניים בריאות וחזקות. ואכן, כאשר יש בעיה בשיניים, אנחנו חשים אותה בכל הכוח. כאב השיניים מאלץ אותנו לדחות עניינים חשובים ולקבוע תור במהירות לרופא השיניים. בעיות בשיניים יכולות להיות רבות ומגוונות. לעתים מדובר בחור בודד בשן שיש לאטום באמצעות סתימה, ובמקרים אחרים יש צורך לבצע השתלת שיניים.

לחייך עם שיניים תותבות

למרות הימצאות האפשרות של השתלת שיניים, שיניים תותבות הן הפתרון המועדף על מטופלים רבים. השיניים התותבות אינן מצריכות כמעט התערבות כירורגית, והן נוחות לניקוי. קיימים סוגים שונים של שיניים תותבות:
  • שיניי תותבות חלקיות – התותבות החלקיות משמשות כהשלמה לשורת השיניים הבריאות. הן נועדו לשמור על השן ולמנוע את עקירתה.
  • תותבות מלאות – שיניים אלה נועדו להחליף את השיניים החסרות שבפה. היום הן נעשות מפלסטיק או מקרמיקה. יש צורך לנקות אותם מדי יום ולשמור על היגיינת הפה.
  • שיניים תותבות שלמות – את השיניים האלה מרכיבים על הלסת העליונה כדי להחליף את השיניים והחניכיים החסרים. קיימות גם שיניים תותבות זמניות המעניקות למטופל מראה אסתטי, עד אשר הוא יעבור השתלת שיניים או שיורכבו עבורו השיניים התותבות הקבועות.

שיניים חדשות ביום אחד בלבד
היום הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לרופאים לבצע השתלת שיניים ביום אחד. אם בעבר נחשבה השתלת שיניים לטיפול מורכב, ארוך וטיפול שאינו נטול סיכונים, הרי שהיום ניתן לבצע השתלה בקלות וביעילות באמצעות השיטה All on 4. מדובר בטיפול שיניים שאורך שעות אחדות, ובסיומן יוכל המטופל להשתמש בשיניים ולאכול כהרגלו. אחוזי ההצלחה של הטיפול בשיטה זו הם מבין הגבוהים, ועומדים כעת על 97%. כמו כן, הייחודיות בשיטה זו הוא היכולת לתקן שתל כעבור זמן, גם אם הוא לא בוצע כהלכה.
מהלך שיטת ההשתלה
בתחילת התהליך מבצע רופא שיניים בגבעתיים צילום CT כדי לקבוע את המיקום המדויק של vשתלים. בשלב השני יבצע הרופא עקירה של השיניים הבעייתיות והפגומות שעלולות לפגוע ביציבות הלסת. בשלב השלישי יחל הרופא בהכנסת ברגים מטיטניום אל תוך הפה: הברגים הקדמיים ממוקמים בזווית של 90 מעלות, ואילו הברגים האחוריים בזווית של 45 מעלות. בדרך זו ניתן יהיה לתמוך בגשר בדרך היעילה ביותר. בשלבים האחרונים של הטיפול הרופא מניח את התותבות הזמניות על הגשר (התותבות הקבועות יוחלפו ויונחו לאחר כמה חודשים) ומבצע צילום פנורמי כדי לוודא שההשתלה בוצעה בהצלחה.
כך נבחר את רופא השיניים בתל אביב
תל אביב היא עיר גדולה הכוללת מספר גדול של תושבים. משום כך, הביקוש עבור רופא שיניים בתל אביב הולך וגובר. אנשים רבים נאלצים להתמודד עם כאבים ובעיות בשיניים מדי פעם, ובעקבות זאת הם מחפשים רופאים מקצועיים שיכולים לעזור להם. אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, כדאי להשקיע מאמץ בבחירת רופא השיניים הנכון. ראשית, חשוב להתייעץ עם קרובי משפחה וחברים לגבי רופא שיניים טוב. סביר להניח שאחד מהם התנסה בטיפול המורכב ויכול להמליץ לכם על רופא שיניים אמין וטוב. שנית, אם אין לכם קרובי משפחה שהתנסו בשירותיו של רופא השיניים, הקדישו זמן לחיפושים באינטרנט. הרשת מלאה בתגובות חיוביות על רופאי שיניים באזור המרכז, ושם תוכלו למצוא את הרופא המתאים לכם.

מרפאת שביט היא מרפאה אמינה ומקצועית המציעה מגוון רחב של שירותים לאנשים בגילים מגוונים – החל מטיפול שיניים לילד בן 5 ועד לטיפול באדם מבוגר בן מאה. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים כדוגמת עקירת שיניים, השתלת שיניים, הוספת כתרי חרסינה ועוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן