השינוי הגדול באלגוריתם של איסטגרם גורם לחלק מהכוכבים לחשוש שהם ייעלמו

השינוי הצפוי באלגוריתם של אינסטגרם גורם לכמה מהכוכבים של אפליקציית שיתוף התמונות לחשוש שהם עומדים להיעלם מהניוזפיד של העוקבים שלהם.

החברה בבעלות פייסבוק עוברת להציג את הניוזפיד שלה על פי התכנים שהאלגוריתם חושב שיעניינו אתכם ולא על פי סדר כרונולוגי של תמונות וסרטונים מכל החשבונות שאתם עוקבים אחריהם. במילים אחרות, אינסטגרם הופכת לפייסבוק בגירסה הוויזואלית ולא כולם אוהבים את זה. 

המשתמשים החוששים מגיבים לשינוי עם פוסטים שנושאים את ההאשטאג TURNMEON# ובהם הם קוראים לעוקבים להפעיל את תכונת ההתראות האישיות בפרופיל שלהם כדי לוודא שיקבלו את כל העדכונים החדשים מהם ולא יפספסו אף סלפי, תמונת אוכל או רגליים. 

A photo posted by Knightmare6 (@knightmare6) on Mar 29, 2016 at 7:34am PDT

A photo posted by Daniel Barrios (@bdanito) on Mar 28, 2016 at 8:27pm PDT

חלק גדול מהפוסטים האלה הם של מותגים, שחוששים בצדק שתמונות וסרטונים של חברים ופוסטים ממומנים יקבלו עדיפות על פני אלה שלהם. יותר מ-60,000 תמונות תויגו בהאשטאג TURNMEON# נכון לעכשיו. במקביל, נפתחה עצומה עם יותר מ-326,000 חתימות הקוראות להשאיר את אינטסגרם כרונולוגית ולא לעבור לשיטת הניוזפיד.

אינסטגרם ענתה למשתמשים המודאגים: בלי פאניקה! דובר החברה אמר ל-Vanity Fair כי בשלב זה האלגוריתם החדש נבדק באמצעות אחוז חד ספרתי של המשתמשים שלה, וביום שני צייצה החברה הבטחה להתריע כאשר יהיו צפויים שינויים רחבי הקף.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן