מחר תיפרד חברת פרטנר רשמית מהמותג Orange ומהכתום שכל כך היה מזוהה איתה. פרטנר נאלצה להיפרד מהמותג בעקבות דבריו של מנכ”ל פראנס טלקום, סטפן רישאר, נגד נוכחות המותג בישראל.
הדברים שנאמרו בקהיר עוררו זעם גדול בישראל והסבו לפרטנר נזק. בעקבות הפרידה פראנס טלקום פיצתה את פרטנר ב-90 מיליון יורו והיא פנתה למלאכת המיתוג מחדש. מה שדלף עד כה זה השם של המותג החדש, פרטנר כשם החברה, והלוגו, Partner, באותיות לועזיות על רקע טורקיז.
ערב השקת המותג החדש חשים לא מעט מ-3,200 עובדי חברת פרטנר כי ההנהלה השקיעה לא מעט במיתוג, בתשתיות טכנולוגיות, בשירות לקוחות, ביחסי ציבור ובפרסום, אך לא בזכויות העובדים שלהם. עובדי פרטנר הם חברת התקשורת היחידה בישראל בה לעובדים אין הסכם קיבוצי עם ההנהלה.
בסוף השבוע האחרון ביקש ועד עובדי החברה מההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה בעקבות פיצוץ במשא ומתן שמתנהל עם הנהלת החברה כבר יותר משנה.
יום מאכזב להנהלת פרטנר.הייתה לנו תקווה שדווקא לפני השקת המותג החדש החברה כן תגיע להסכם עם וועד העובדים לטובת החברה והעו…
Posted by חיים כהן on Monday, February 15, 2016
כחלק מהמחאה העובדים יזמו ממים שזוכים לאלפי שיתופים בדף הפייסבוק של ההתאגדות, הן בין עובדים בתוך הארגון והן מחוץ לפרטנר. גם “יוסף” התגייס כדי למחות. חבל שפרטנר לא ניצלה את ההזדמנות הנדירה, שמאפשרת לה להתחיל מחדש עם מותג חדש, גם כדי לשלוח מסר מהדהד ששם את העובדים שלה בראש. אם לשפוט מהניסיון של אחרים, פרטנר תחתום לבסוף על הסכם קיבוצי עם העובדים וחבל שזה יקרה רק לאחר גרירת רגליים נוספת.
פרטנר מצדה מסרה: “אנו נמצאים בעיצומם של דיונים עם נציגי הנהלת הוועד. בימים האחרונים הוצעו לנציגי ועד העובדים עדכוני שכר, מנגנון חסר תקדים לשיתוף ברווחי החברה ועוד שורת הטבות לרווחת העובדים. אנו בטוחים שעובדי החברה, שהם שותפים מלאים למהלך המיתוג מחדש של החברה, לא יפעלו באופן שיפגע בהכנות לקראתו. מדובר בצעד משמעותי בחיי החברה ומהותי להמשך דרכה, ואנו קוראים לנציגי העובדים להמשיך בהידברות שתביא לתוצאות, ולא תפגע במאמץ שחשוב לכולנו – המאמץ לסלילת הדרך החדשה של פרטנר”.