טכנולוגיות חדשות בעולם הרכב שישנו לכם את החיים

מהדלוריאן הנוסעת בזמן דרך הבאטמוביל המאובזרת ועד למיליון ואחד דגמים של רכבים מעופפים, חידושים בתחום הרכב תמיד הסעירו את הדמיון הקולקטיבי. אבל מכשור עתידני לא נגמר רק ברכב, ואנשי מחשוב ורובוטיקה ממציאים כל יום מכשירים ורעיונות חדשים שיהפכו את חווית הנהיגה והטיפול ברכב למעניינים ומהנים

מכונת ממכר למכוניות

זה מסוג הדברים שחייבים לראות כדי להאמין. לקנות רכב חדש היום זה תהליך מורכב וארוך, לרוב הוא כולל סוכן מכירות חלקלק שהופך את התהליך לעוד יותר מבלבל. אז באמריקה כמו באמריקה החליטו להיפטר מהמתווך.

חברת קארוונה בנאשוויל, טנסי עשו בשבילנו את העבודה. את כל התהליך המייגע של בחירת הרכב, הרכישה והניירת מבצעים באינטרנט בלי סוכן מכירות שנושף לכם בעורף ואז באים, משלשלים מטבע מיוחד לחריץ ולוקחים את הרכב. בדיוק כמו שקונים פחית שתייה במכונה אוטומטית.

חניון אוטומטי

קרה לכם שתהיתם למה מושיבים אזרח קשיש בבוטקה קטן בכניסה לחניון, ומה הוא עושה שם כל היום? אז אתם לא היחידים, בסין החליטו שיש יותר מדי עבודות לבני אדם, ויצרו חניון אוטומטי, החניון הזה הוא כנראה חלומו הרטוב של כל מי שנוהג בערים גדולות.

וכך זה פועל: נוהגים אל תוך אקווריום, יוצאים מהרכב ולוחצים על כפתור. הרכב נבלע לתוך חלל ענק (כן, כמו ב”משימה בלתי אפשרית 4″) ומאוחסן עד שתבקשו אותו חזרה, רק תוודאו שטום קרוז לא בסביבה לפני שאתם עוזבים את החניון.

משקפיים לתיקון עצמי של המנוע

אין יותר מעצבן מהדוד שבא לבדוק לך את האוטו ששבק חיים ושואל “איך אתה לא יודע מה ההבדל בין טרנזיסטור לאלטרנטור?”, אז בגלל שזו בעיה גלובלית מסתבר, פתרו לכם את הבעיה, מעכשיו במקום לגלגל עיניים בתסכול וחוסר אונים, תוכלו לשלוף את המשקפיים החכמים ולתקן את המנוע בעצמכם.

המשקפיים סורקים את המנוע ומראים לכם בזמן אמת מה ואיך צריך לפרק, ע”י הדמיה תלת ממדית.

לא עוד תצטרכו לעמוד בשטף העלבונות של המוסכניק שלכם ואז עוד לשלם לו על זה.

מכונית חשמלית מתקפלת

הרכב הזה הוא לא לחובבי רכבי הספורט, הוא כולו מיועד לנוחיות ונהיגה חכמה, הוא חשמלי, הוא מתקפל הוא אוטונונמי והשוס – הוא מודולרי ומתחבר לרכבים האחרים על הכביש כדי ליצור רכבת קטנה שמונעת פקקים מיותרים וצפיפות על הכביש.

אז מאחר ולא צפוי להיות שינוי ממשי בתחבורה הציבורית בארץ בשנים הקרובות (רכבת קלה או לא) אולי הישועה תגיע מהרכבים החכמים האלה, שתוכלו להזמין אליכם הביתה, לנסוע איתם ליעדכם ולשחררם חזרה לטבע.

מסך דשבורד לטלפון חכם

בכל שנייה בה אתם לא מסתכלים על הכביש אתם מסכנים את חייכם ואת חיי הנוסעים ברכב. שתי הסיבות בגללן נהגים נוטים לרוב להסיט את מבטם מהכביש הן הGPS ולוח השעונים.

המכשיר הזה כל כך פשוט שזה גאוני והופך את חוויית הנהיגה למשהו שלקוח מסרטי מד”ב. הצג הקטן משקף את מסך הסמארטפון סמוך לשמשת הרכב, והאפליקציה המתאימה קוראת את נתוני הנהיגה ממחשב הרכב, כך שלא צריך להפנות את המבט מהדרך.

הכתבה מוגשת באמצעות switch המציעה רכבים למכירה בשיטה עתידנית כבר היום

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן