כלל שיווקי ידוע הוא להכריז רק הכרזה חגיגית אחת בכל הזדמנות, בעיקר בגלל הקשב המוגבל של הקהל שלכם. אם תצאו עם כמה בשורות חשובות במקביל, הקהל יחלק את הקשב שלו ביניהן ולרוב חלק מהמסר לא ייקלט.
פרסמו דרך “חורים ברשת” ותגיעו למאות אלפי ישראלים עם תוכן שעושה באזז. לפרטים>>
העקרון הזה נכון בעסקים אך גם בחיים האישיים. חשוב להקל על שטף המידע כדי להבטיח שכולם יעבדו את המסר ולא יאבדו אותו.
מירנדה לוי פספסה את השיעור הזה בקורס השיווק באוניברסיטה של החיים ובסופו של דבר חשפה יותר מכפי שהתכוונה תחילה.
לוי הייתה מאושרת כאשר חברה הציע לה נישואין. היא אמרה כן!
היא כל כך שמחה שהזדרזה לעשות את מה שכל בחורה סבירה הייתה עושה בימים אלה וזה להצטלם בתמונת אירוסין מאולתרת על הספה כדי להעלות מיד לפייסבוק.
אלא שבמקום לברך את הזוג, חברים ובני משפחה החלו לשאול שאלות לגבי הפריט שמציץ בפינת התמונה מצד שמאל.
לוי לא שמה לב שהשאירה בפריים את מארז בדיקת ההריון ועל כן שאלה את אחד המגיבים למה הם חושבים שהיא מצפה לתינוק.
כאשר הבינו שנחשפו, לא נותרה ללוי ברירה אלא לבשר את הבשורה השנייה, שיצאה כבדרך אגב.
אופס.
מזל טוב לזוג ולהורים שבדרך. בהנחה שלא מדובר בהטרלה אפשר להניח שמעתה הם יקפידו יותר על דיסקרטיות או שיחיו את חייהם בשקיפות מוחלטת לאור השיעור שקיבלו.