אין כמו חופשה רומנטית כדי לעודד ילודה. חופשה בעידוד אבא ואמא והממשלה שלוחצים על הזוג לעשות מעשה – הרבה פחות רומנטי. אך קמפיין חדש בדנמרק פונה לאמהות כדי שיעשו בדיוק את זה.
פרסמו דרך “חורים ברשת” ותגיעו למאות אלפי ישראלים עם תוכן ויראלי מטורגט. לפרטים>>
הקמפיין של סוכנות הנסיעות Spies Rejser קורא לאמהות לעודד את הילדים שלהן לעשות להן נכדים באמצעות שליחתם לחופשות רומנטיות.
הקמפיין הזה הוא המשך ל-Do It For Denmark, “עשו זאת עבור דנמרק”, שקרא לדנים לצאת לחופשות רומנטיות כדי להתמודד עם הירידה בשיעור הילודה במדינה.
עבור זרים, הקמפיין בעיקר משעשע אך עבור דנמרק מדובר בבעיה מהותית. הגיל הממוצע להריון ראשון נמצא בעליה ושיעור הילודה ירד ל-1.7 ילדים לאישה לעומת 1.9 ילדים ב-2010.
גיל ההריון הממוצע
המשמעות של נתון זה היא פחות כח עבודה שיוכל לתמוך באוכלוסיה המזדקנת, בעיה שנפוצה גם במדינות נוספות באיחוד האירופי.