עדכון: מחאת גולשים מורידה את דירוג הדף של אגאדיר. מ-3.9 ל-1.3 כוכבים בלבד:
והנה עכשיו בפוסט שאפשר לשתף בכיף:AGADIR – אגאדיר חשבו שהמודעה הדוחה הזאת תהיה מהלך פרסומי מדהים וויראלי, אולי הם צדקו א…
Posted by Leevi Winter on Friday, 7 August 2015
יש קטע כזה של משרדי פרסום (ראו "גולדסטאר") לייצר קמפיינים סקסיסטים לא משום שלא היה להם מושג שהם יעצבנו אנשים רבים אלא שהם חתרו לכך במכוון, כדי לגרום להם ולכלי תקשורת להתייחס לפרסומת המרגיזה. ואז נוצר באזז שתורם למודעות הציבורית וזו מיתרגמת ללקוחות.
הקמפיין האחרון הוא של רשת ההמבורגרים "אגאדיר", שליוותה השקה של תפריט חדש בקמפיין פרובוקטיבי בכותרת Rich Taste. בכרזת הקמפיין נראית דוגמנית בלונדינית רוכנת לצד מכנסיו של גבר מבוגר העונד שעון זהב. רמז לכך שמדובר בשוגר דדי והגולד דיגרית שלו או משהו דומה לכך.
לצפייה מגיל 18 ומעלה.
Posted by AGADIR – אגאדיר on Thursday, 6 August 2015
כצפוי, הרבה אנשים רותחים על אגאדיר ומבטאים את המחאה שלהם בעמוד המותג בפייסבוק. ב"מזבלה" מספרים כי העמוד מנוהל על ידי סוכנות הפרסום My Social של מעיין יחבס ואת הקמפיין הכינה סוכנות הפרסום 'Two65' של גבי אטל ורן ברקו וחברת המיתוג מור אנד אר (מוגרבי אנד ארנלדס) של משה מוגרבי וקרן ארנלדס.
אגאדיר שוברים שיאים של פרסומות דוחות וסקסיסטיות ופונים לפלח שוק חדש – קשישים עשירים עם נערות הליווי המוחזקות שלהם (שימו …
Posted by Ravit Chavshush on Friday, 7 August 2015
מתברר שמדובר בקמפיין חדש "החברה תעלה בקמפיין חוצות בתל אביב ש-10% ממנו יהיה על טהרת השפה הצרפתית במטרה להגיע לקהל היעד של התיירים מצרפת".
מבחר תגובות:
Eldar Eini: "עד היום לא אכלתי באגאדיר. בעקבות הפרסומת הזאת, כנראה שגם לא אוכל".
Posted by Meir Katz Jr. on Friday, 7 August 2015
Posted by Tom Yaar on Friday, 7 August 2015
זה לא הפעם הראשונה שאגאדיר מושכת אש. בשנת 2010 קמפיין של אגאדיר הציג את מלצריות הרשת מצולמות בחדרי השינה שלהן בבגדים מינימליים של רשת אמריקן אפרל. בסרטון שהושק בזמנו לקידום סניף 'אגאדיר אמבסי', נראו פרזנטורים לבושים כחיילים בצבא הרוסי כשהם מגלגלים ג'וינט. בעבר מותגו אריזות הרשת עם משפטים כמו "I Want You Inside Me”.