למה כל כך הרבה אנשים כועסים על אדם סנדלר בגלל “השישה המגוחכים”

לא משנה אם אתם אוהבים אותם או לא, אף אחד לא יכול להכחיש שרוב הסרטים של אדם סנדלר הם די תת רמה. יש מצב סרט חדש בהפקתו ובכיכובו של הכוכב, שמופק בימים אלה ל-Netflix, שבר שיאים חדשים של טעם רע, אחרי שלמעלה מעשרה אנשי צוות אינדיאניים פרשו מההפקה אחרי שהרגישו שהיא מבזה את התרבות והמסורת שלהם.

הסרט, The Ridicolous Six, יציג על פי עדויות אנשי הצוות שפרשו ייצוגים סטרואטיפים ומבזים של אינדיאנים ובעיקר אינדאניות. כך למשל, בשלב מסוים בסרט אדם סנדלר פונה לאינדיאנית בכינוי Beaver’s Breath (הבל פה של בונה או משהו גס בהרבה), והתגובה שלה היא להסתובב ולענות לו “איך ניחשת את השם שלי?”. אינדיאנית אחרת מכונה No Bra, ואחרת מצולמת כשהיא עושה את צרכיה ומעשנת מקטרת בעת ובעונה אחת.

A photo posted by Loren Anthony (@lorenanthony) on Apr 21, 2015 at 7:31am PDT

A photo posted by Loren Anthony (@lorenanthony) on Apr 20, 2015 at 1:42pm PDT

“בערך תריסר שחקנים מאיתנו עזבו את הסט”, אמר אנתוני, אינדיאני שעבר בסרט לאתר Indian Country Today Media: “ביקשו ממני לפני הרבה זמן להשתתף בסרט הזה וסירבתי. אבל אז הם סיפרו לי שמדובר בקומדיה ושהיא לא הולכת להיות גזענית. הסכמתי, אבל ביום שני התחילו לקרות דברים מוזרים על הסט”.

אליסון יאנג, עובדת נוספת שפרשה סיפרה שהיא ניסתה לספר למפיקים על הבעיות שלה עם התכנים, אך הם פשוט אמרו לה שאם היא כל כך רגישה היא צריכה לעזוב. “זו אמורה להיות קומדיה, קומדיה אמורה לגרום לי לצחוק. סרט לא צריך לגרום למישהו להרגיש כל כך רע”, היא מספרת. 

“הכבוד שלנו הוא לא למכירה”, אמר עובד נוסף שפרש: “זה ממש בושה כי אנשים רבים כנראה נשארו באיזור כי הם היו זקוקים לעבודה הזו”.

בהפקת הסרט לא ממש מתרגשים מהטענות של עובדי הצוות הכועסים. “בשם של הסרט הזה יש את המילה Ridiculous מסיבה מסויימת. זה סרט מגוחך. זו סאטירה על מערבונים ישנים ועל סטריאוטיפים שהם הנציחו, והוא כולל ליהוק נרחב של שחקנים שהם חלק מהבדיחה – אבל הבדיחה לא עליהם”. 

דרך וושינגטון פוסט | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן