15 תמונות של רגעים אנושיים בחשבונות אינסטגרם של כוכבים מפורסמים

לכל אחד יש Guilty pleasure משלו. כיאה לאובססיבית סדר שכמוני, אצלי, הם מחולקים לפי נושאים: לשעות הפנאי, לחיפוש השראה, לימים של חולי ולימים קשים במיוחד שבהם, אני אוהבת לנבור בחשבונות האינסטגרם של היפים והנכונים ולמצוא בהם שמץ של אנושיות בלתי מפולטרת. או במילים אחרות – לאתר פצעון סורר, נקבוביות פעורות, סימני צילוליט או אמירות בלתי אינטיליגנטיות. כי ברגעי הקשים כזו אני – קטנונית וקטנה מלהכיל.   

קייטי פרי

הזמרת הצבעונית והססגונית שגילתה שכיף יותר לקבל נשיקה מבחורה מאשר מראסל בראנד – הייצוא הבריטי המצחיק ביותר מאז מונטי פייטון (שממנו בטיפשות רבה התגרשה), האישה, החזון והצבעים בשיער. משיטוט באינספור תמונותיה כולל הקלוזאפים הבלתי מרוטשים גיליתי למרבה הצער אישה בעלת עור פנים מושלם, שאוהבת כצפוי, להשתטות כאחרונת הטינאיג’ריות בטיול שנתי. 

קיייטי פרי באיטליה

 

קייטי פרי באיטליה

 

כן, היא מושלמת להכעיס. 

לחשבון האינסטגרם של קייטי פרי. 

קארה דלווין

קארה דלווין היא כמו שיר בפלייליסט של גלגל”צ, ובתורת השיווק זה אומר שלושה מחזורי חיים: הפריצה המרגשת, הרוטינה המנחמת ולבסוף החזרה האינסופית הממאסת. לטובת מי שפספס, מדובר בדוגמנית בריטית בת משפחת אצולה שצמחה כמו רבים מבני דורה באמצעות חשבון האינסטגרם שלה. אז מה מספרות עיניה מעובות הגבה מבעד לעדשת הסמארטפון? בעיקר קמפיינים מעניינים שבהם השתתפה ואינספור תמונות סלפי. 

קארה דלווין

 

 תמונה אחת תפסה את תשומת ליבי במיוחד, ומהסטטוס שליווה את התמונה, נראה שאפילו גברת דלווין, הופתעה. 

הסטטוס שליווה את התמונה: “הדבר הראשון שראיתי כשהגעתי למלון. דברים שקורים רק בווגאס”. לחשבון האינסטגרם של קארה דלווין. 

שרה ג’סיקה פארקר

דמותה המפורסמת של שרה ג’סיקה פארקר בסדרת הקאלט האלמותית “סקס והעיר הגדולה” התאפיינה בשנינות מעוררת קנאה אבל עיון בסטטוסים הבנאליים להחריד אותם מעלה פארקר בחשבון האינסטגרם שלה, מראים שככל הנראה, לא מדובר בסטילטו הכי מחודד בארון. אז מה בכל זאת ניתן למצוא שם? כצפוי, בעיקר רגעי אופנה מרהיבים ומעוררי קנאה. כי מי צריך שנינות כשהארון שלך מלא בכאלה?

שרה ג'סיקה פארקר

 שרה ג'סיקה פארקר

 וגם רגעים כאלה:

שרה ג'סיקה פארקר

 

וכמובן רגעים ספונטניים בסגנון “זרקתי על עצמי ג’ינס מהארון של הבת שלי ויצאתי החוצה”

שרה ג'סיקה פארקר

לחשבון האינסטגרם של שרה ג’סיקה פארקר

אלכסה צ’אנג

יש לי חיבה גדולה לאלכסה צ’אנג עוד מהימים שהייתה מסתובבת ברחבי לונדון בזרועות שלובות עם בן זוגה דאז אלכס טרנר סולן הארקטיק מאנקיז. משהו במראה שלה, משדר חינניות ואיניטיליגינטיות גם בתמונות המטופשות ביותר. או אלכסה, תעשי לי ילדה! בחשבון שלה אפשר למצוא רגעי אופנה עוצרי נשימה, והרבה רגעים יומיומיים מקושטים בדמותה הייחודית.

אלכסה צ'אנגעוצרת נשימה

 

אלכסה צ'טנגOnce you go black you never go back

 

מתגייסת לטובת סיוע לנפגעי רעידת האדמה בנפאל. חשבון האינסטגרם של אלכסה.

לנה דנהאם

מה עוד נותר לומר על לנה דנהאם (יוצרת וכוכבת הסדרה “בנות” של HBO) שטרם נאמר, נכתב ושוכתב עד זרא? מדובר ללא ספק באחת הנשים המוכשרות ביותר בתעשייה שהצליחה באומץ רב, לשים במרכז הפרייםטיים את דמותה של האישה האמיתית, הבלתי מושלמת והבלתי מרוטשת, בסצינות עירום מרובות תוך שימוש בזוויות בלתי מחמיאות במכוון. נאמנותה לעקרונות הללו נשמרת גם בחשבון האינסטגרם שלה. כיאה לכותבת שהיא, מרבית תמונותיה של דנהאם מלוות בסטטוסים ארוכים, במטרה להעביר מסרים מאוד ברורים. 

לנה דונהאם

 כי שלמות זה כל כך 2001. 

 

לנה דנהאם

גם כאשר היא מעלה תמונות מתוך הפקות מקצועיות כמו תמונת השער הזו למגזין VARIETY, היא מקפידה להוסיף מסר בעל ערך. התמונה הזו למשל לוותה בין היתר בתיוג girlsarenotforsale# שיוצא נגד תופעת הסחר בבנות. השראה, כבר אמרנו?

לחשבון האינסטגרם של לנה. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן