אומרים שיהלומים הם חבריה הטובים של האישה אבל האמת שעבור רוב הנשים, כל תכשיט הוא חבר. קמפיינים למותגי תכשיטים הם לרוב בנאליים, אך חברת “פנדורה” לגמרי שיחקה אותה בסרטון הבא.
הסרטון מעמיד שש אמהות בשורה ומציב מולן ילדים בכיסוי עיניים שנשלחו למשש את תווי פניהן, ידיהן, צווארן ואוזניהן של הנשים במטרה למצוא את האם. האחת.
לא ציפינו לראות פה פאדיחות אך אם נתעלם לרגע מהנחת היסוד שהכל מבוים והווידאו כולל רק ילדים שהצליחו לנחש מי האם עדיין מדובר בסרטון פשוט מרגש, מקסים ושובה לב המציג תכשיטים בדרך יותר עמוקה ונוגעת ולא במקרה הפך למגה ויראלי ורשם יותר מ-8 מיליון צפיות ביוטיוב.
הילדים הרי זכרו טוב טוב את תכשיטי אימם. ככה עושים קמפיין חכם ולא שיווקי גרידא. הייחוד שלו הוא מה שהפך את הקמפיין “The unique connection” לתכשיט אמוציונלי בפני עצמו.
דרך Huff Post