קמפיין חדש של קוקה קולה הושק היום במטרה להפוך את שלטי החוצות בישראל לקצת יותר תוססים. במהלך הקמפיין יצא אמן הרחוב “פילפלד” למספר מוקדים ברחבי הארץ, וירסס עליהם ציורי גרפיטי שונים.
פילפלד (שמו האמיתי, אם תהיתם, הוא ניר פלד) נחשב לאחד מאמני הגרפיטי המובילים בישראל) והוא יבלה את היומיים הקרובים בהכנת פרסומות הגרפיטי האלה, ככה שאם אתם רואים מישהו מרסס על שלט פרסום בדרך לעבודה אין סיבה להתקשר למשטרה.
קמפיין הפרסום החדש יגיע לשיאו באירוע שיזמין סטודנטים לאמנות ועיצוב מ”בצלאל” לעצב יצירות גרפיטי משלהם, ולשלוח אותם ל”רובוט גרפיטי” שידפיס אותן על מבנה במתחם התחנה בירושלים, זאת כחלק מתחרות אמנות רחוב שתיערך ב-19-20 לחודש.
כל הכיף האורבני הזה נועד לקדם את משקה קוקה קולה זירו, ועל הדרך לאפשר לאמני רחוב לקדם את האמנות שלהם ולהנגיש אותה לקהל הרחב. הולך להיות שמח.