לוגו הקמפיין החדש של הילרי קלינטון כבר מעורר מחלוקת

בהכרזה הפוליטית הכי צפויה בהיסטוריה של היקום, הילארי קלינטון הכריזה אמש רשמית שהיא מתכוונת להתמודד על נשיאות ארצות ברית. הדמוקרטים, שיהיו שמחים לראות את משפחת קלינטון העסיסית חוזרת לבית הלבן, באקסטזה. או שהם היו יכולים להיות, אם לא היה פרט מבאס אחד קטן: הלוגו.

ביחד עם ההכרזה, קלינטון חשפה גם את הלוגו שלה, שצפוי ללוות את מסע הבחירות שלה. והוא מכוער. ממש ממש מכוער. מכוער ברמה של “למה נתנו לילד בן 9 עם ‘צייר’ של מיקרוסופט לעצב לוגו?

מה יש לנו כאן? את האות H, כשקו האמצעי של האות הוא בעצם חץ הפונה ימינה, רק שבניגוד ללוגואים שעוצבו בפילוסופית “כמה שיותר פשוט יותר טוב” – השילוב הזה נראה פשוט מדי, כמעט חובבני. שילוב הצבעים, כחול ואדום, יוצר ארטיפקטים דיגיטליים כשהוא מוצג באינטרנט (אלא אם כן הוא נשמר באיכות גבוהה). והכי גרוע: הוא נראה כמו שלט של בית חולים.

האינטרנט הוצף בתגובות שמתנגדות לכל מיני אלמנטים בלוגו. הדמוקרטים תוהים למה החץ מצביע ימינה אם הילרי מייצגת את הצד השמאלי של המפה. אחרים תוהים למה לא השקיעו בלוגו יותר נאה. כולם מקווים שבניגוד לעיצוב הסמל הזה – הילרי תשקיע קצת יותר מרץ במסע הבחירות עצמו. 

דרך Mashable | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן