אירוע מלא בתוכן: למה כדאי לשכוח את כל מה שידענו על תוכן ופרסום, למה שיווק באמצעות תוכן עדיף מתוכן שיווקי או פרסום? איך גורמים לכך שיתחילו לדבר עליכם בפידים? האם ויראליות היא נוסחה או התפרצות מקרית? איך מפיצים תוכן בעולם של ריבוי ערוצי מדיה? האם איך כל מותג באמת צריך להפוך למוציא לאור? איך נקנה בעתיד?
מיקום: אולם “אפקה”, בני אפרים 228, תל אביב.
תאריך: שלישי, 17.2.15.
זמן: 19:30-22:30
בהנחיית יסמין לוי, סמנכ”לית קריאטיב, חורים ברשת
19:30: השקת קהילת הכותבים של חורים ברשת
גל מור, מנכ”ל חורים ברשת
19:40-19:55 – איך עושים תוכן שיתופי מנצח?
האם יכול להיות שביג דאטה ואלגוריתמים מחליפים את תפקיד העורך, מהם המרכיבים לתוכן חברתי מוצלח
תום פחיס, ממייסדי Playbuzz
19:55-20:10 – מתי הפסקנו להיות מקוריים והאם זה בהכרח רע?
הניסיון לפענח את הנוסחה ליצירת ויראליות ברשת הפך את המושג Unoriginality לנושא “חם” בתרבות הדיגיטלית בת-זמננו. מה עתיד היצירה המקורית בעידן של הצפת תוכן בלתי-פוסקת?
ערן הדס, יוצר וחוקר תרבות
20:10-20:25 – מי אתם דור ה-Z?
הכירו את הדור שלא ממהר להרים את העיניים מהמסך, מה הם רוצים להיות כשיגדלו? איזה אפליקציות תמצאו אצלם בנייד? וכמה חשוב להם לשמור על הפרטיות שלהם בעולם הדיגיטלי.
אבישי יצחק, מנהל שיווק דיגיטלי ערוץ HOT בידור הישראלי וערוץ 8
20:55 – 20:40 – איך אפשר לספר סיפור באמצעות חדשנות
ערן גפן, מייסד Geffen Team
21:05 – מתוכן ויראלי ועד חומת תשלום: איך תוכן עושה באזז?
פאנל בהשתתפות:
ליאור קודנר, סמנכ”ל הדיגיטל, הארץ
נתי בר און, סינדו
גל מור ויסמין לוי, חורים ברשת
איתי נגלר, Dtales
גדי וילצ’רסקי, תכל’ס
עלות אירוע: 90 שקלים
עלות האירוע + סדנה: 320 שקלים
עלות סדנה: 300 שקלים
הטבה לבאי הכנס: 60 ש”ח לשימוש בנסיעות עם Uber. על מנת ליהנות מההטבה צריך: 1. להוריד את האפליקציה. 2. להירשם ולמלא פרטים אישיים. 3. להזין את קוד ההטבה – horimba – תחת ׳מבצעים׳ בתפריט האפליקציה.