כל מה שצריך לדעת על מיתוג על פי גורי אלפי

הפרק השלישי של “גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום” באוויר – והנושא הפעם הוא מיתוג. מה זה מיתוג? איך חברה בוחרת כיצד למתג את עצמה? איך מעצבים לוגו? והכי חשוב – איזה מוצר ימתג את עצמו באמצעות צבע חום? כל התשובות לשאלות האלה, ורבות נוספות – בפרק.

וגם: מה העצה המוצלחת שסיפקה ג. יפית לגורי אלפי אחרי שהציע לעצב לה לוגו, מה מסמלות עיניים של נברן ומה הקשר בין הלוגו של הקריה האקדמית אונו וטבעונים? תודו שאתם סקרנים.

ייזום והפקה: רון שלי. כתיבה, בימוי והפקה – קופי המקלדות (ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן, הג’ינג’ים: מאיה סובול ואיל אפטר). צלם ראשי – רועי גלוסקא. צלמים – אריה סנדומירסקי, קובי שרביט. סאונד ופרומפטר – איתמר גולדמן, איפור – מרב ברוש, שלי סער. עריכה ואפטר – דניאל פליק, עיצוב גרפי – אודליה ליפשיץ, מוסיקה מקורית – יניב רווה. סמנכ”ל שיווק, הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד, דוברות ויחסי ציבור, הקריה האקדמית אונו: איילה רשף. סוכנות אינטראקטיב: דבי ורון דיגיטל

לפרק הקודם

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן