לפני כחצי שנה הצטרפתי למפעיל סלולרי חדש. מאז, פעם בחודש, אני מקבל שיחת מכירה מנציג טלפוני של אותה חברה שמציע לי להצטרף לשירותיה. על אף שאני אומר להם בכל פעם שאני כבר מנוי שלהם ושיסתנכרנו ביניהם, שיחות הטלפון ממשיכות, ומשמשות כתמריץ אדיר להתנתק משירותיו של אותו מפעיל.
הסבל שלי מנציגי עינוי הלקוחות קטן לעומת זה של אלירן בן חיים, שהתנתק מהוט בחודש ינואר השנה. לדבריו, מיד לאחר הניתוק הוא התחיל לקבל כמה שיחות מהוט בכל יום, לרוב ממספר חסום, של נציגים שביקשו שיחזור לשירות. לדבריו בבלוג חדר 404, “אחרי שהציעו לי לחזור כמעט בחינם וסירבתי, ואחרי שאיימתי בלי סוף בתביעות, זה פחת לפעמיים בשבוע בערך. בשבועיים האחרונים, משום מה החל גל חדש של 3-4 שיחות ביום, בכל פעם ממוקד אחר או ממספר חסום שמתקשרים אלי”.
ראו גם: 4 שיטות לסלק אנשי מכירות טורדניים
מחלקות שימור הלקוחות בחברות התקשורת גדלו בשנים האחרונות כמעט ביחס ישיר לירידה באיכות השירות וזו התוצאה. בן חיים פירסם בפייסבוק את מספר הטלפון של מנכ”ל הוט, אילן צחי, וביקש מחברים להציף את צחי בבקשות: “נא להפסיק להטריד אותו בטלפון, הוא לא יחזור להיות לקוח שלך גם אם תתן לו להיות מנכ”ל הוט במקומך”.