1. היטלר מתרגז על ההתראות לסיני
לפני כשנתיים כתבנו על טרנד מערכוני היטלר המדובבים המתבססים על “הנפילה” (Der Untergang), סרט בהפקה גרמנית/אוסטרית מ-2004 המגולל את 12 הימים האחרונים לשלטון הפיהרר של הרייך השלישי, אדולף היטלר, בבונקר שלו בברלין ב-1945. מאז הופצו עשרות סרטוני היטלר גם בעברית ולאחרונה אפילו עיתון “הארץ” גילה את התופעה ופירסם אודותיה כתבה מרתקת.
בסרטון החדש, מן המוצדקים, היטלר מתעצבן על ההתראות החוזרות ונשנות לגבי נסיעה לסיני.
2. גאגה – כן, ליידי – לא
הקאבר הכי משכנע שראינו עד היום ל-Telephone של ליידי גאגה בצ’ט רולט.
3. אליס בארץ הפלאות לאייפד
כפי שכתבנו, חוויית הקריאה משתנה לחלוטין כאשר מדובר באייפד. האינטראקטיביות מוסיפה רבדים נוספים אשר מפתחי יישומים יכולים להתייחס אליהם על מנת להעשיר את חוויית השימוש. המושג Eye Candy הומצא בדיוק עבור מקרים כאלה. אז, דידי חנוך, אתה עדיין סבור שהאייפד לא ישנה כלום?
4. ניו יורק בתלת מימד ב-Google Earth
שכבה תלת מימדית חדשה ברזולוציה גבוהה שנוספה למפת העיר ניו יורק ב-Google Earth נעזרת במודלים מתקדמים של טקסטורות ומאפשרת לראות לראשונה חזיתות של חנויות, בנייני מגורים, מדרכות ומגדלים בפירוט רב יותר בעבר.
5. אפליקציית האייפד של גאפ
אפליקציית אייפד ראשונה לגאפ, פלטפורמת קניות ניידת המשלבת גם תכנים ממותגים. באפליקציה יש ראיונות וידאו, עדכונים מפייסבוק וטוויטר ועוד כל טוב. היתרון העיקרי מבחינת המשתמשים – האפליקציה מציעה גם אפשרות רכישה היישר מתוך האייפד.
6. עיוורון הפרסום מומחש
החשיפה לפרסומות הולכת ומאבדת אפקטיביות. בעולם של גירויים מתרבים, הזכירות של מוצרים הולכת ופוחתת ואנו לומדים לפתח חסינות כלפי מסרים שיווקיים גם כאשר אנו נחשפים אליהם כאשר הם אינם רלוונטים אלינו. (ראו “האם הפרסום מת?”).
הסטודיו ההולנדי Studio Smack יצר סרטון הממחיש עד כמה הפרסום הפך כמעט שקוף בחיי היום יום. לשם כך, עורכי הסרט צבעו כל סצינה בשחור, כאשר רק הפרסום והפריטים המעוררים תשומת לב מודגשים בלבן.
from
on
.
7. ביקורת כלבים לאייפד
כל העולם אמר את דברו בקשר לאייפד ועכשיו הגיעו תורן של חיות הבית.
8. Pixels – סרט קצר
סרט קצר של פטריק ג’ין על פלישה של מפלצות 8 ביט לניו יורק. שווה צפייה.
9. נהיגה עם מציאות מוגברת
הדגמה של יישום האוגמנטד ריאליטי של Augmented Driving. האפליקציה לא נראית בטיחותית למדי אך היא בהחלט מגניבה.
10. האם האייפד יעובד?
Blendtec היא מחלוצות הפרסום במדיה חברתית (מאז 2006) ואחת המצליחות, עם 100 מיליון צפיות בווידאו עד היום שהפכו את חברת מעבדי המזון הקטנה להצלחה בינלאומית, רק בזכות שימוש חכם במדיה חברתית. כמה ימים לאחר השקת האייפד הם שיחררו את הסרטון המתבקש שבוחן אם גם האייפד ירוסק עד אבק בבלנדר של בלנדטק.
לסיום, בימים האחרונים הופצה תמונה של פתרון מבריק לבעיית ההדפסה של האייפד.
הצרה היא שב-Cultofmac.com בדקו וגילו שזה פשוט לא עובד:
ראו גם: