סיפור מעורר השראה על ילד טרנסג’נדר שלא ישאיר אף עין יבשה

הסיפור של ריילנד ויתינגטון לא ישאיר אף עין יבשה. העלילה שמתחילה בתינוקת קטנה שנישאת לביתה על ידי הוריה אל תוך חדר ורדרד מקבלת בהמשך תפנית מפתיעה.

ריילנד נולדה ב-2007 וכעבור זמן גילו הוריה כי היא חירשת. בהמשך הם גילו כי זה עוד כלום לעומת האתגר שציפה בהמשך למשפחה האוהבת הזו. כבר בשלב מאוד מוקדם התברר כי ריילנד רואה את עצמו כבן לכל דבר. היא מתלבשת כמו ילד, מתחפשת לדמויות של זכרים, וככלל, מזהה ורואה את עצמה כילד לכל דבר אך כלוא במין נקבי.

ריילנד, בעלת שיער בלונדיני יפה וארוך, מתחילה לחוש רגשות אשמה ובושה על התחושות שמקננות בה. היא אומרת דברים בנוסח “אני מחכה שהמשפחה תמות כדי שאוכל להסתפר כבן”. בני המשפחה חשבו בתחילה שמדובר ב”שלב” שיעבור אבל זה לא חולף. מתוך דאגה ואכפתיות למצבו הם לא ישבו בחיבוק ידיים. הם הלכו למומחים, עשו בדיקות והתחוור להם שילדתם אמנם נולדה כנקבה אבל המוח שלה תופש את עצמו כבן לכל דבר. מתברר, המיגדר אצל הילד נקבע על ידו כבר בין הגילאים 3-5 שנים.

ראו גם: סרטון המתעד שינוי מגבר לאישה בפחות משתי דקות

עקב הסטטיסטיקה הקשה, לפיה אחוז גבוה מאוד של טרנסג’נדרים מתאבדים בגלל היעדר תמיכה וקבלת החברה סביבם, החליטה המשפחה מעוררת ההשראה הזו לעשות הכל כדי להבהיר לריילנד שזה בסדר גמור להיות מי שהוא. בסרטון האמיץ והמטלטל רגשית הם מראים את המהפך בעולמו של ריילנד מבת לבן. הוא מקבל תספורת קצרה, לובש בגדי בנים, משתתף בספורט של ילדים ונותר ילד פעיל ושמח כמו כל בן גילו.

המשפחה התומכת הודתה לכל מי שצפה בסרטון והיא מקווה לעורר מודעות עבור קהילת הטרנסג’נדרים. “רק מי שמשמיע את קולו יכול לקבל את זכויותיו”, הם מצטטים את הפוליטיקאי הגיי האקטיביסט הארווי מילק. הם מודים כי איבדו כמה חברים בדרך אך חברי אמת נשארו עמם. המשפחה הזו, בניגוד לאטימות חברתית נפוצה, עשתה את המעשה האצילי ביותר שניתן: לתת לילדה לממש את עצמו ולחיות את חייו ככל ילד, ללא דעות קדומות. נאומו המנצח של ריילנד בסוף רק יגרום לכם לטפטף על כל הרצפה אז מומלץ להצטייד בטישו.

דרך Buzfeed.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן