צימר בכנרת – פינוק מושלם בלוקיישן מושלם

צימרים בצפון למשפחות הם אופציה מועדפת לחופשה, ובצדק: הגליל גדוש בשפע אטרקציות מכל הסוגים – אתרים בעלי חשיבות היסטורית, רב תרבותיות מרתקת, וכמובן המון ירוק ומים.

ואם כבר מים הרי שאין כמו הכנרת. אמנם ברחבי העולם ניתן למצוא אגמים מרשימים יותר מזה שהוכתר זה מכבר כאגם הלאומי של ישראל, אולם הכנרת הייתה לוקיישן אהוב במיוחד מאז ומתמיד, וקרוב לוודאי שתהיה כך גם בעתיד, ובהתאם צימר בכנרת הוא יעד מבוקש מאוד.

כל חופשה שתרצו בכל מסגרת תקציב

צימר בכנרת – פינוק מושלם בלוקיישן מושלם

טווח המחירים של חופשה בצימר בכנרת הוא רחב יריעה, שכן ישנם צימרים שעלותם נמוכה למדי (בעיקר בטבריה אולם גם במקומות אחרים באזור), ומצד שני לא נדיר להיתקל בצימר בכנרת הנהנה מרמת אבזור גבוהה במיוחד, לוקיישן נחשק ובאופן כללי כזה ששהות בו הופכת לחופשה חלומית – והמחיר, באופן טבעי, גבוה יותר אולם עדיין לא כזה שאי אפשר לעמוד בו.

עוד כדאי לקחת בחשבון ש”צימר בכנרת” הוא מונח רחב יריעה גם מבחינה גיאוגרפית: צימרים בטבריה עונים להגדרה זו, כך גם צימרים באזור ראש פינה וצפת ואף מעט צפונה יותר לכיוון אצבע הגליל, צימרים בגולן לא רק משקיפים אל הכנרת אלא מאפשרים גישה נוחה גם אל היופי הפראי של הרמה, וגם הר תבור וסביבתו שוכנים במרחק נסיעה קצרה ויפה מהאגם הלאומי. בהתאם, כמעט בכל נקודת זמן לאורך השנה תוכלו למצוא מבצעים אטרקטיביים של צימרים בצפון למשפחות, צימרים רומנטיים או כל סוג צימרים אחר, בקרבת הכנרת, וליהנות מחופשה מלבבת במיוחד.

איך להבטיח חופשה משפחתית מושלמת?          

כשרוצים לצאת לחופשה משפחתית לא די להקליד בגוגל “צימרים בצפון למשפחות”, אלא יש להיערך בהתאם, על מנת שהחוויה תהיה מלהיבה כפי שהיא יכולה להיות ולא תהפוך לסיוט (שגם הוא אופציה לא מאוד נדירה כשמדובר בחופשה מסוג זה…)

ראשית, חשוב לבחור בחוכמה את הצימר, ובמיוחד כשיוצאים לחופשה בהרכב מורחב (סבא וסבתא עם ילדים ונכדים, ביחד עם הילדים של הבת דודה וכו’). כדאי מאוד לוודא שהמקום הנבחר מאפשר הן בילוי בצוותא, שהרי זו המטרה של חופשה משפחתית, אבל גם בנוי כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו גם מפלט ושקט, שגם הם עשויים להיות נחוצים מאוד.

עוד כדאי להעדיף צימר בכנרת שיש בו אטרקציות לילדים או שבסביבתו הקרובה ישנן כאלה, כך שגם הזאטוטים יוכלו ליהנות וגם המבוגרים יזכו במעט שקט וחופש אמיתי.

איך לנצל בחוכמה את השהות בצימר בכנרת?

מצד אחד, הכנרת, הגליל, הגולן, עמק המעיינות ובאופן כללי הצפון כולו הם כל כך יפים ומרתקים וכדאי מאוד להקדיש להם זמן רב ככל האפשר. מצד שני, רוב הצימרים בכנרת הם מקומות כל כך מענגים ומשופעי כל טוב עד שלפעמים אנחנו מגיעים לחופשה בצפון ובכלל לא יוצאים מהצימר…

כשמדובר בחופשה משפחתית קשה במיוחד למצוא את המינון המדויק בין בטלה מענגת לבין טיולים בחיק הטבע, פעילויות ספורט אתגרי וכו’ – ואולי הדרך הטובה ביותר היא פשוט להגיע לצימר בכנרת בתדירות גבוהה יותר…

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן