הפסיד ב-Call of Duty והזמין את הימ”מ האמריקני להסתער על בית יריבו

רפאל קסטיאלו ישב בחדרו כשכח פעולה של 70 שוטרי ימ״מ פשטו על ביתו. הוא שמע מוזיקה באוזניות, ולא שמע את מפקד הכח קורא לו לצאת מהבית דרך החלון. כשסוף סוף הוריד את האוזניות, הוא נדהם לראות את השוטרים פורצים לו לבית, ואת אימו מתרוצצת בפאניקה בלי להבין מה בדיוק רוצים ממנה.

״חשבתי שפרצה שריפה בבית״, סיפר רפאל: ״רצתי למעלה וראיתי את אמא שלי בורחת החוצה, ממש לא הבנתי מה קורה״. כשהוא ירד למטה הוא נדהם לגלות שכל הכח הזה הגיע לכבודו, זאת לאחר שבמוקד החירום של המשטרה התקבלה שיחה ממישהו שהזדהה כרפאל וטען שהוא זה הרגע רצח את אימו ואת אחיו.

״אמרתי לו ׳איך זה אפשרי אם אמא שלי עומדת כאן לידי?׳״, הוא שאל את השוטרים, שבשלב זה כנראה הבינו שמישהו עבד עליהם. כעבור זמן קצר, התברר גם מי היה זה שעמד מאחוריי המתיחה: גיימר ששיחק מול רפאל במשחק תחרותי של Call of Duty והפסיד לו.

המשטרה משערת שהגיימר הצליח לאתר את כתובת ביתו של רפאל לפי כתובת ה-IP שלו, והזמין את השוטרים כנקמה על המשחק הלא מוצלח. ״ראיתי משהו כזה בטלויזיה לפני כמה חודשים, אבל עכשיו אחרי שזה קרה לי… מה לעזאזל, אני אפילו לא יודע איך להתחיל להגיב לזה״, הוא סיפר לצוות הטלוויזיה של Sky שהגיע לראיין אותו.

Call of Duty הוא משחק פעולה אלים, ובמצב התחרותי שלו הוא מאפשר לשחקנים להתחרות זה מול זה בקרבות רשת המוניים. המשחק הזה פופולרי מאוד, במיוחד בארצות הברית, ובשנים האחרונות רבים מאשימים אותו בכך שהוא משפיע לרעה על בני הנוער ומדרדר אותם לאלימות.

למרות שאין אף מחקר שמוכיח בצורה חותכת שאכן קיים קשר בין משחקים לאלימות, התקרית הזאת וודאי לא תוסיף ליוקרה הלא ממש קיימת של הגיימרים.

דרך Sky

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן