המשטרה ביקשה מהציבור תמונות חיוביות בטוויטר וזה מה שהיא קיבלה

משטרת ניו-יורק החליטה שהיא רוצה קצת יחסי ציבור טובים. גם שוטרים צריכים מדי פעם חיבוק ציבורי, וכנראה שאיש היח״צ של המשטרה חשב שהמותג NYPD הוא מספיק מוכר וחיובי כדי להצליח להרים קמפיין יח״צ ויראלי בטוויטר.

וכך, חשבון הטוויטר של המשטרה ביקש מאזרחי ניו-יורק להעלות תמונות שלהם עם שוטרי העיר. המטרה, לפחות לפי התמונה שהועלתה על ידי המשטרה עצמה, היתה להציג אזרחים שומרי חוק מחובקים עם שוטרי סיור חייכניים.

לגולשים היו תוכניות אחרות. קמפיינים כאלה, שמבוססים על תגובות הגולשים, יכולים להשתבש בקלות, וזה בדיוק מה שקרה ל-NYPD כאשר גולשים שתמכו בתנועת המחאה Occupy Wall Street התחילו להעלות תמונות של שוטרים מבצעים מעצרים אלימים בהפגנות:

כמובן שזה לא נגמר שם. אזרחים אחרים העלו תמונות של שוטרים מבצעים מעצרים אלימים בכל מיני מקרים אחרים, כמו מקרה מפורסם בו בן 84 נעצר באלימות (שגרמה לו לפציעות) באשמת שוטטות, או מקרים אחרים בהם שוטרים היכו קטינים.

צריך להגיד – בין כל תמונות הזוועה פורסמו גם כמה תמונות חיוביות עם שוטרים נחמדים וחייכניים – אך הנזק היחצ״ני כבר נעשה. אם מישהו במשטרת ישראל חשב לנסות להרים קמפיין דומה ברשתות החברתיות הישראליות, אולי כדאי ללמוד מהנסיון של הניו-יורקים ולוותר על זה מראש. קשה לנו להאמין שזה ייגמר טוב.

תמונת שער: Shutterstock

דרך Gawker תודה לסטודיו מוריה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן