בובות המין הכי קריפיות או לוהטות שראיתם (לא בעבודה)

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לאדם שיש לו הכל חוץ מזוגיות – אתם יכולים להפסיק לחפש. חברת Sinthetics מייצרת בובות מין שנראות אנושיות בצורה מפחידה – ויכולות להיות שלכם (סליחה, של החברים שלכם) תמורת כמה אלפי דולרים.

הבובות של החברה מפוסלות ידנית על ידי אנשי החברה, ועשויות סיליקון. במהלך ההזמנה תוכלו לקבוע כל פרט ופרט באיך תראה הבובה האישית שלכם: החל מצבע העור שלה, עד למבנה הגוף, לצורת הפנים, לרמת השעירות (גם על הראש וגם… לא על הראש) ועוד ועוד. אם תרצו תוכלו אפילו להוסיף לה צלקות או נמשים. בתוספת תשלום, כמובן.

האתר מציע גם בובות נשיות וגם בובות גבריות (שנראות קצת יותר אנושיות) – כאשר הגבריות מגיעות עם שני סטים של איבר המין – אחד במצב נפול ואחד במצב זיקפה. אפשר גם לבחור בבובה שביצעו בה ברית מילה, אם עניינים כאלה חשובים לכם.

לשם ההדגמה, הצלחנו להוציא מהאתר של Sinthetics את התמונות היחסית בטוחות לצפייה. אם תרצו, תוכלו להכנס לאתר עצמו ולהסתכל בתמונות רבות נוספות – אבל זה ממש ממש לא מומלץ לעשות ליד הבוס. ואם אתם כבר בתוך האתר, אל תפספסו את עמוד ההזמנה רק כדי להתרשם מרמת הקוסטומיזציה שניתן לבצע בבובות האלה.

דרך The Gaily Grind. תודה לאורן אישי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן